Posljednjim posebnim modelom Lamborghini najavljuje kraj Huracána i V10 motora. Super Trofeo Jota (STJ) temelji se na izvedbi STO, ali je temeljito poboljšan. Mala serija ograničena je na 10 primjeraka, pa ne iznenađuje da su svi su primjerci već prodani. Cijene nisu objavljene, ali sigurno su "paprene" jer bi ovo mogao postati vrlo traženi i vrijedni kolekcionarski model.
Huracán STJ znači i kraj Audijevog 5,2-litrenog atmosferskog V10 motora koji je sa 640 KS i 565 Nm okretnog momenta identičan kao u STO. Snaga se prenosi na stražnje kotače putem poznatog 7-stupanjskog automatskog mjenjača s dvostrukom spojkom. Iako je pogon isti, postoje neke hardverske promjene u usporedbi sa STO, a prije svega su to novi podesivi amortizere, koji su izvedeni iz onih koje koristi trkaća verzija ovog auta.
Novi STJ ima 20-inčne kotače s jednom središnjom maticom i specijalne gume Bridgestone Potenza Race. Novododani karbonski dijelovi na rubovima prednjeg odbojnika dio su aerodinamičkog paketa koji također uključuje drugačiji kut stražnjeg spojlera. Lamborghini je testirao Huracán STJ na stazi Nardo, gdje je uspio uštedjeti više od sekunde u usporedbi s vremenom kruga koji je postigao model STO-a.
Kako bi ovaj model na prvu razlikovao od običnijih izvedba Huracana, Lamborghini je napravio dvije nove kombinacije boja. Na slikama vidimo plavu verziju s crnim krovom i kontrastnim crvenim i bijelim detaljima. Drugi model je sive boje i ima crni krov s crvenim i bijelim detaljima. U unutrašnjosti se nalazi numerirana karbonska ploča s natpisom "1 od 10" kako bi se naglasila ekskluzivnost STJ-a.
Nasljednik Huracána trebao bi biti predstavljen do kraja ove godine. Na žalost, neće imati legendarni atmosferski V10 motor.Umjesto toga, očekuje se da će koristiti smanjeni, vjerojatno turbo motor kao dio hibridnog pogonskog sklopa.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....