Ruski oligarsi koji nisu "misteriozno" umrli mogu odmah izvaditi svoje kreditne kartice jer je Aurus predstavio potpuno novog Komendanta. Dizajniran kako bi pružio "besprijekornu udobnost na svakom putovanju", Komendant je ultraluksuzni SUV čiji su glavni konkurenti Bentley Bentayga i Rolls-Royce Cullinan.
Što se tiče dizajna, teško je ne primijetiti "muževnu i monumentalnu" vanjštinu s masivnom rešetom s 22 letvice. Ona je okružena LED prednjim svjetlima i pozamašnim otvorima za zrak. S profila vidimo dvostruka stakla, istaknutu liniju ramena i 22-inčne naplatke. Ostale značajke uključuju četvrtaste ispušne vrhove, električna podizna vrata i grijano vjetrobransko staklo.
Što se tiče veličine, Komendant je dugačak 5,38 metara, širok 2 metra i visok 1,8 metar, s međuosovinskim razmakom koji se proteže na 3,1 metara. Da bismo te brojke stavili u perspektivu, Komandant je od Cullinana duži za 3,9 cm, ali se vozi na 19,5 cm kraćem međuosovinskom razmaku.
Magija je kod ovakvih vozila ipak u kabini, gdje ćete pronaći elegantnu Nappa kožu s metalik detaljima i drvenim ukrasima u crnoj, srebrnoj ili tamno-smeđoj nijansi. Njima se pridružuje digitalna instrument ploča, infotainment sustav širokog zaslona i analogni sat.
Kupci će također pronaći četverozonski sustav klimatizacije, ambijentalno osvjetljenje, grijane/hlađene držače za čaše i prednje/stražnje bežične punjače za pametne telefone. obzirom na njegov status ultraluksuznog SUV-a, postoje dva pojedinačna stražnja sjedala koja imaju funkcije grijanja, ventilacije i masaže.
Odvojeni su širokom središnjom konzolom koja sadrži preklopne stolove kao i "minibar" s hladnjakom. Model se također može pohvaliti stražnjim infotainment sustavom s dva zaslona i nečim što se čini kao stražnja ogledala. Aurus ističe kako kupci mogu personalizirati svoje vozilo jer tvrtka nudi lakiranje po narudžbi, graviranje pragove i poseban vez za naslone za glavu. Kupci također mogu naručiti posebne furnire i unikatne ukrase.
Snagu osigurava hibridizirani twin-turbo 4,4-litreni V8 motor koji proizvodi 598 KS (440 kW) i 880 Nm okretnog momenta. On je povezan s devetstupanjskim automatikom i standardnim sustavom pogona na sva četiri kotača. Ova postavka omogućuje Komendantu teškom 3,2 tone da od 0 do 100 km/h ubrza za 6,5 sekundi, na putu do maksimalne brzine od 220 km/h. Unatoč hibridnim pogonskom sklopu, SUV je prilično "žedan", jer mu je kombinirana potrošnja 18,5 litara na 100 kilometara.
Treba spomenuti i prilagodljivi zračni ovjes koji može biti 26 centimetara od tla. Model također ima head-up zaslon, sustav kamera za surround pogled i napredne sustave pomoći vozaču. Cijene navodno počinju od 33,7 milijuna rubalja, što je jednako 4,37 milijuna kuna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....