Novozelandski kirurg Mark Morgan dobio je 7784 eura odštete nakon što je tužio kompaniju Emirates jer su sjedala na letu od Aucklanda do Londona u kolovozu prošle godine bila previše ‘istrošena‘ i nisu odgovarala standardima iz oglasa avio-kompanije.
Mark i njegova supruga dobili su sjedala u poslovnoj klasi koja su se trebala ‘pretvoriti u krevet‘, ali sjedala u zrakoplovu kojeg je kompanija Emirates koristila za taj let nisu bila identična kao u reklami.
Osim što se nisu mogla spustiti u vodoravan položaj, sjedala su bila ‘starija i istrošenija‘ od prikazanih u reklami. Putnik se požalio i na lošu internet vezu, zastarjeli multimedijski zaslon, a posebno ga je razočaralo što nema mini-bar.
Iako je zrakoplovna kompanija tvrdila da joj je dopušteno mijenjanje usluga koje oglašava te da nije prekršila Zakon o poštenom trgovanju kojim bi eventualno zavarala putnike, sutkinja Laura Mueller je naredila da plate odštetu putniku:
‘Emirates je oglašavao uslugu iz poslovne klase koju putnici vjerojatno neće dobiti. Riječ je o oglašavanju usluga koje su pružali vrlo rijetko, a ne zbog jednokratne promjene zrakoplova‘.
‘Promotivni materijali temeljili su se na novim sjedalima u poslovnoj klasi i uslugama kojih nema u starijim zrakoplovima. Zakon o poštenom trgovanju zabranjuje takve stvari. Oglašavanje usluge za koju je Emirates znao da vjerojatno neće biti isporučena je obmana putnika‘ - stoji u presudi koju prenose novozelandski mediji.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....