Sljedećih pet godina bit će ključno za Fiat, koji do 2027. planira proširiti i modernizirati svoju ponudu, fokusirajući se na manje segmente. Među novim automobila bit će supermini i tri nova crossovera, čiji su dizajni, prema izvršnom direktoru Olivieru Francoisu, već "dovršeni".
Talijanski proizvođač želi postati potpuno električna marka do 2027. godine, uz veliki naglasak na pristupačnost, opisivajući sebe kao "rođaka" Citroenu unutar Stellantisa. Prvi novi model trebao bi biti supermini veličine Punta koji stiže već sljedeće godine, smješten iznad sadašnjeg potpuno električnog gradskog automobila 500. Model neće dobiti ime Punto, čime završava njegov vijek od tri generacije (1993. - 2018.). Novi model trebao bi dijeliti platformu (CMP) s Peugeotom 208, Opelom Corsom i nadolazećim Citroenom C3.
Nadalje, govorilo se i o nasljedniku Pande, koji će zadržati natpisnu pločicu i biti jedan od tri nova crossovera u Fiatovoj ponudi. Oliver Francois je rekao: "Panda mora biti malo robusna, ali i jednostavna", nagovještavajući da će Pandin DNK biti ugrađen i u druge modele. Prema Autocaru, Fiatov budući asortiman imat će 10 članova, uključujući pet globalnih modela (500, Panda, supermini veličine Punta i još dva crossovera), četiri gospodarska vozila i jedan model samo za Južnu Ameriku.
"U sljedećih pet godina lansirat ćemo jedan novi automobil godišnje po regiji - a globalno ćemo moći stvoriti automobile koji su uobičajeni posvuda u svijetu, što je nešto s čime smo se borili u prošlosti", rekao je Francois, priznajući prepreke FCA ere. Uz to, izvršni direktor rekao je da Fiat nije zainteresiran za automobile veće od kompaktnih. "Možemo biti specijalist za manje automobile, i tada Citroen ima više legitimiteta za pokrivanje D-segmenta (srednje veličine), i naravno, bit će preklapanja u sredini".
U Europi, Fiat će se uvelike fokusirati na električne automobile, predstavljajući potpuno električne verzije svakog novog modela u svojoj ponudi prije nego što na kraju ukine proizvodnju motora s unutarnjim izgaranjem. Francois od Fiata želi napraviti "narodnu Teslu", snižavajući troškove elektrifikacije. "Od Fiata želim napraviti prvu marku za masovno tržište koja će biti potpuno električna".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....