Aston Martin je odlučio odgoditi uvođenje svojih ranije najavljenih električnih vozila. Ranije je bilo predviđeno da prvi model bude predstavljen 2025. godine, ali je sada to pomaknuto na 2026. godinu, s početkom isporuka 2027. godine. Umjesto toga, Aston Martin će se fokusirati na plug-in hibride jer njihovi kupci preferiraju modele s benzinskim motorima.
Prošlog ljeta Aston Martin potpisao je ugovor s Lucidom i najavio planove za modularnu platformu za električna vozila koja bi bila temelj četiri nova modela. To je uključivalo čitavu gamu automobila, od SUV-a do hiperautomobila, a prvo električno vozilo trebalo je stići 2025. godine. No ti su modeli sada odgođeni za otprilike dvije godine.
Šef tvrtke Lawrence Stroll rekao je za Autocar da kupci Astona žele automobile s "zvukovima i mirisima" iz motora s unutarnjim izgaranjem i vjeruje da će za njih uvijek biti tržišta, što je jedan od razloga zašto proizvođač automobila odgađa svoje električne aute.
"Planirali smo lansirati krajem 2025. i bili smo spremni za to, ali čini se da postoji mnogo više pompe za električnim vozilima, politički ili bilo što drugo, od potražnje potrošača, osobito u cjenovnom rangu Aston Martina”, rekao je Stroll.
Koncentriranje na plug-in hibride nije veliko iznenađenje jer je, kada je najavljen ugovor s Lucidom, Aston Martin tvrdio da će "isporučiti svoj prvi plug-in hibrid - superautomobil Valhalla sa središnjim motorom - 2024. godine". Tvrtka je dodala da će do 2026. godine "potpuno nove linije modela Aston Martina imati opciju elektrificiranog pogona, s dugoročnim ciljem da njegova osnovna gama bude potpuno elektrificirana do 2030 godine". To ne znači i da će biti potpuno električni
.Stroll je potvrdio da će plug-in hibridi koristiti V8 motore iz Mercedesa. Također je rekao da očekuje hibridizirani V12. Izvršni direktor očekuje da će plug-in hibridni pogonski sklopovi biti popularni još najmanje jedno desetljeće i da će omogućiti opstanak modela s pogonom na unutarnje izgaranje. Govoreći o tome, Stroll je rekao "sve dok nam je dopušteno proizvoditi automobile s motorima na unutarnje izgaranje, proizvodit ćemo ih".
Ovo nije prvi put da je Aston Martin "poteže ručnu kočnicu" oko svojih ambicija vezanih uz električna vozila. Prije gotovo pet godina tvrtka je predstavila Rapide E. Iz tvrtke su tada tvrdili da je automobil spreman za proizvodnju, a bilo je predviđeno da se napravi 155 primjeraka. Od serijske proizvodnje se odustalo u posljednji trenutak. Tada se govorilo da je automobil stopirao upravo Stroll koji je 2020. započeo proces preuzimanja tvrtke.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....