TALIJANSKO ČUDOVIŠTE

Selidba iz pakla: Lamborghini Diablo vrijedan 280.000 eura ispao iz tegljača

Vozač tegljača tvrdi da nije kriv za nesreću, nego da je pod težinom automobila popustila hidraulika

Lamborghini Diablo

 Lamborghini

Lamborghini Diablo iduće godine slavi 35 godina od premijere. Čudovišni supersportaš sa središnje smještenim V12 motorom iz Sant‘Agate Bolognese u svakom je pogledu postao ikona. Kako odmah pri predstavljanju 1990. godine tako i danas.

Uz ovaj su Lamborghini odrasle generacije idućih 11 godina koliko se zadržao u proizvodnji, a uz Ferrari F40 bio je najveća zvijezda postera u sobama tinejdžera zaljubljenih u automobile.

Jedan odlično sačuvani primjerak ponovno je postao ‘glavna roba‘ društvenih mreža, ali u lošem kontekstu.

Naime, prema fotografijama snimljenim na ulicama grada Boise u Idahu, ovaj je Diablo doživio nesreću koju je izazvao vozač tegljača, koji pak tvrdi, da je prilikom istovara otkazala hidraulika, odnosno da je popustila pod težinom automobila.

Prema navodnim svjedoka, tegljač je je stigao na prilaz jedne obiteljske kuće kako bi isporučio kultni Ford Mustang, a nesreća se dogodila dok su iskrcavali Diablo koji je bio unutra, zajedno s Fordom.

Drive navodi da je ovaj Lamborghini (primjerak iz 1994.), presvučen srebrnom metalik bojom i crvenom kožnom unutrašnjosti, 2019. godine na aukciji prodan za 280.000 eura.

Intercity Lines, tvrtka koju navode kao vlasnika tegljača, pojasnila je da su ga prodali prije nekoliko godina i da ‘nisu s njime ni na koji način povezani‘.

Predstavnik tvrtke naglasio je da ove vrste prikolica zahtijevaju ‘stalno održavanje‘, napominjući da svoju flotu servisiraju svakih 30 do 60 dana kako bi izbjegli takve incidente.

image

Lamborghini Diablo 1994

Lamborghini

Talijanska zvijer na cestu je stigla s 5,7-litrenim V12 strojem od 492 KS i 580 Nm koje je ručni mjenjač "tiskao" na stražnju osovinu, a brojke su bile za to doba ‘izvan pameti‘: 4,5 sekundi do 100 km/h i 325 km/h najveće brzine, naravno uz neponovljivu simfoniju motora koja je ježila kožu.

Zanimljivo., kod modela iz 1990. mogao se dobiti vrhunski audio s CD changerom Alpine i klima uređaj, ali ne i servo upravljač i ABS kočnice...

Pogon na sva četiri kotača (dorađeni pogon preuzet s terenca LM002) predstavljen je 1993. godine u Diablu VT (viscous traction), koji je stigao mehanički i vizualno dorađen, a slijedila je varijanta Diablo SE30 od 603 KS i 639 Nm izrađena u tek 150 primjeraka povodom 30 godišnjice marke Lamborghini (karakterizirala ju je posebna "lila" metalik boja i rebrasti bočni usisnici za zrak).

Više o kultnoj jurilici pročitajte OVDJE i OVDJE.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. prosinac 2024 16:37