TKO JE KRIV?

SAD otvorio posebnu istragu o kobnoj Teslinoj nesreći za koju vjeruje da je kriv ‘Autopilot‘

Samo u svojoj posljednjoj specijalnoj istrazi nesreće usmjerene na Teslu, NHTSA je istraživala 20 smrtnih slučajeva od 2016.

Tesla nesreća (ilustracija)

 Profimedia

U srijedu, 5. srpnja, Tesla Model 3 i Subaru Impreza sudjelovali su u direktnom sudaru u South Lake Tahoeu u Kaliforniji. U incidentu su poginuli vozač Impreze, kao i jedno tromjesečno dijete. Nesreća se sada istražuje zbog moguće upletenosti Teslinog naprednog sustava za pomoć vozaču, Autopilota.

Nacionalna uprava za sigurnost u prometu (NHTSA) objavila je danas da otvara "posebnu istragu sudara" o kobnoj nesreći koja je uključivala Teslu Model 3 iz 2018. godine. Sumnja se da se vozilo oslanjalo na autopilot u vrijeme nesreće.

image

Tesla Model 3

Tesla

Samo u svojoj posljednjoj specijalnoj istrazi nesreće usmjerene na Teslu, NHTSA je istraživala 20 smrtnih slučajeva od 2016. godine, izvještava Reuters. Sumnjalo se da su u sve njih uključeni napredni sustavi pomoći vozaču proizvođača automobila.

Ove godine, uprava je u ožujku objavila da će istražiti dvije nesreće sa smrtnim ishodom. Jedan je uključivao Teslu Model S iz 2014. koja se zabila u vatrogasno vozilo u Kaliforniji. U drugom, 17-godišnjeg učenika koji je izlazio iz školskog autobusa usmrtio je Model Y.

image

Tesla Model Y

Tesla

U posljednjem slučaju, glasnogovornik NHTSA-e rekao je da "trenutačno nema optužbi", ali da se provode inspekcije vozila i autosjedalica. NHTSA godišnje otvori više od 100 posebnih istraga sudara, obično se bave novim tehnologijama, poput ADAS sustava.

Teslin autopilot također je predmet ispitivanja kvarova koje je NHTSA prošle godine nadogradila na inženjersku analizu. Organizacija istražuje slučajeve u kojima su se njezina vozila sudarala s parkiranim vozilima hitne pomoći.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2024 00:16