Rumunjska Dacia postala je jedan od najvažnijih proizvođača automobila na globalnoj sceni. Nekada prilično neugledna marka pod okriljem Renaulta je transformirana u ozbiljnog igrača koji dominira europskim prodajnim ljestvicama.
Iako je kompanija osnovana davne 1966. godine, tek od 2005. godine kreće nezaustavljiv rast.
Led u Europi probio je model Logan s ‘nepobjedivom‘ cijenom od 5000 eura, a nakon njega uslijedili su Sandero (2008.), Duster (2010.), Lodgy&Dokker (2012.), Spring (2020.) i Jogger (2021.).
Njima će se iduće godine pridružiti najveći SUV u ponudi - Bigster.
Od 2004. do kraja prošle godine, Dacia je prodala osam milijuna vozila. Najtraženiji model je Sandero, a slijede Duster i Logan.
Sandero je već šestu godinu zaredom najprodavaniji automobil na europskom tržištu privatnih kupaca dok Duster od 2018. drži poziciju najprodavanijeg SUV-a, također među privatnim kupcima.
Tko su kupci rumunjske marke?
U ukupnom broju od osam milijuna kupaca, njih 66 posto su muškarci.
Točno 50 posto kupaca ima između 55 i 74 godine.
Za razliku od prosjeka, model Jogger privlači mlađe kupce, 55 posto kupaca tog modela ima 54 ili manje godina.
Također, više od 50 posto kupaca rumunjske marke više ne živi sa svojom djecom, a njih 40 posto živi na selu.
Vozači Dacije svake godine u prosjeku prijeđu oko 12.000 kilometara.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....