ELEKTRIFIKACIJA

Revolucija na vidiku? BMW razvija bateriju s 30 posto većim dometom koja košta 50 posto manje

Baterija BMW-a šeste generacije trenutno je u razvoju u BMW Group Battery Cell Centru u Munchenu i ima cilindrični oblik

BMW i4

 BMW

BMW-ova buduća ponuda električnih vozila Neue Klasse sadržavat će nove napredne litij-ionske baterije koje će povećati domet za čak 30 posto, tvrde iz tvrtke.

Baterija šeste generacije trenutno je u razvoju u BMW Group Battery Cell Centru u Munchenu i ima cilindrični oblik. Taj oblik omogućit će BMW-u da se odrekne trenutnih prizmatičnih ćelija koje trenutno konfigurira u modulima koji su spojeni zajedno kako bi se stvorio paket i umjesto toga omogućio usvajanje novog dizajna.

image

BMW iX M60

BMW

Novi dizajn omogućit će postavljanje baterije izravno u okvir vozila. To neće samo poboljšati krutost šasije i kvalitetu vožnje, već će pridonijeti uštedi od 50 posto za bateriju. Punjenje baterije od 10 do 80 posto također će trajati 30 posto manje vremena od trenutnih BMW-ovih EV modela.

Auto News primjećuje da nova ćelija koristi više nikla i silicija dok koristi manje kobalta. Doista, katoda u baterijskoj ćeliji ima 50 posto manje kobalta dok anoda ima 20 posto manje grafita. Njemački proizvođač automobila također će koristiti reciklirani kobalt, nikal i litij i proizvoditi ćelije koristeći obnovljivu energiju.

image

BMW iX1

BMW

"Gustoća energije puno je veća nego prije", rekao je Simon Erhard iz BMW-a. “Možete staviti više ćelija u bateriju. S Gen 6, integriramo cilindrične baterije izravno u vozilo. Sada je dio tijela. Glavni izazov je postići pravi kompromis između krutosti i fleksibilnosti. Najintegriraniji dizajn bio bi tamo gdje je pod vozila gornji dio baterije.”

BMW planira od sredine desetljeća u svojoj tvornici u Južnoj Karolini proizvoditi niz električnih crossover modela temeljenih na svojoj platformi Neue Klasse. Proizvodnju Gen 6 baterijskih ćelija vodit će Envision AESC, koji radi iz tvornice u Južnoj Karolini koja može proizvesti dovoljno baterija za pogon 300.000 električnih vozila godišnje.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 23:20