OBITELJSKA TRAGEDIJA

Reklama sablaznila javnost: ‘Kao većina ljudi, Julie je poznavala svog ubojicu‘

Reklama koja naglašava važnost korištenja sigurnosnog pojasa napravila je ‘čudo‘ na cestama
 Car Keys UK/Youtube/ screenshot

Reklama o sigurnosti na cestama koja se u Velikoj Britaniji, ali i diljem Europe emitirala od 1998. godine bila je toliko dojmljiva da je iduće godine dovela do 23-postotnog povećanja korištenja sigurnosnog pojasa.

Reklama od 30 sekundi zaprepastila je javnost, a mnogima još uvijek nije jasno kako je uopće dobila dozvolu za emitiranje.

image
Car Keys UK/Youtube/ screenshot

Glavnu ulogu ima Julie koja vozi dvoje tinejdžera u školu.

Julie i njena kćer vezane su sigurnosnim pojasom, ali sin na stražnjem sjedalu nije. Nakon što je skrenula pogled s ceste kako bi pogledala u retrovizor, Julie je naletjela na automobil ispred sebe.

‘Kao većina ljudi, Julie je poznavala svog ubojicu‘ - govori glas u reklami.

‘Bio je to njezin sin, nije bio vezan pojasom‘.

Britanska Vlada se kasnije pohvalila da je zbog agresivne medijske kampanje koja je uključivala i spornu reklamu - u idućem desetljeću smanjen broj smrtnih slučajeva na cestama diljem zemlje za 46 posto.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
14. studeni 2024 09:19