Globalna strategija Toyote je transformacija iz proizvođača automobila u pružatelja usluga mobilnosti. Jedan važan dio u realizaciji te strategije je i pružanje vlastitih financijskih usluga, zbog čega je i u Hrvatskoj otvorena tvrtka Toyota Tsusho Leasing Croatia (TTLC) – društvo za financiranje prodaje Toyota i Lexus vozila u Hrvatskoj.
"Vizija tvrtke Toyota Tsusho Leasing Croatia je postati vodeće leasing društvo na hrvatskom tržištu, u kontekstu transformacije mobilnosti“, povodom službenog početka rada pojasnila je predsjednica Uprave Toyota Tsusho Leasing Croatia Ruža Ercegović te dodala - "Želimo da ljudi u Hrvatskoj više ne gledaju kako vozilo kupiti, nego kako vozilo što je moguće bolje iskoristiti - a da to ima što je moguće manji negativni utjecaj na osobne financije i na okoliš. Nudeći suvremene i atraktivne financijske proizvode želimo osnažiti prodaju vozila marki Toyota i Lexus te osigurati zadovoljstvo kupaca u svim fazama suradnje.“
Tvrtku TTLC osnovala je kompanija Toyota Tsusho Corporation, čvrsto vjerujući u potencijal hrvatskog tržišta. Zbog toga je na konferenciji bio i predstavnik ove velike korporacije sa sjedištem u Japanu te ujedno član Nadzornog odbora TTLC-a Yoshihiro Mori, koji je poručio: "Svrha TTLC-a je razvijati usluge za mobilnost, u skladu s potrebama kupaca te u sinergiji s tvrtkom Toyota Croatia i mrežom ovlaštenih partnera u Hrvatskoj. Vjerujemo da će TTLC biti najbolje leasing društvo u zemlji po kriteriju zadovoljstva stranaka te da će rad ove tvrtke direktno utjecati na povećanje prodaje, još jaču vjernost kupaca i snagu brendova Toyota i Lexus u ovoj zemlji. Isto tako smatramo da će rad TTLC pridonijeti održivom rastu leasing industrije u Hrvatskoj“, zaključio je Mori.
Registrirano ime novog leasing društva je Toyota Tsusho Leasing Croatia, a tvrtka djeluje pod brendom Toyota Financial Services (TFS). Riječ je o globalnom brendu koji djeluje u pet svjetskih regija i više od 40 zemalja.
TFS je bio angažiran i kao savjetodavni partner u fazi formiranja leasing društva pa je konferenciji prisustvovao i menadžer za razvoj poslovanja u TFS-u i direktor TFS Adria Michael Heise: "TFS je vodeći pružatelj financiranja i rješenja za mobilnost za Toyota i Lexus kupce diljem svijeta. Naše poslovanje u regiji Europa i Afrika obuhvaća leasing društva u 20 europskih zemalja i 1700 ovlaštenih partnera, a u portfelju je više od 1,7 milijuna ugovora“, objasnio je Heise i dodao: "Svako leasing društvo koje djeluje pod našim brendom pruža isti standard usluge, bez obzira na to o u kojoj zemlji posluje. Naša strategija za budućnost temelji se na tri stupa: transformaciji tradicionalnog poslovanja, tranziciji od proizvođača automobila do pružatelja proizvoda i usluga za mobilnost (Kinto usluge) te korištenju digitalnih tehnologija.“
Predsjednik Toyota Adria Yosuke Arai ukazao na važnost hrvatskog tržišta za regiju: "Ponosan sam što danas brend Toyota zauzima drugo mjesto po broju prodanih osobnih automobila u Hrvatskoj. Hrvatsko tržište predstavlja znatan dio poslovanja Toyota Adria i zbog toga se kontinuirano ulaže u razvoj poslovanja. Najnoviji dokaz za to je i osnivanje TTLC-a. Leasing društvo temelj je poslovnog modela upravljanja imovinom i osnivanjem TTLC-a Toyota je i na ovim prostorima spremna za transformaciju.“
Rad TTLC-a osnažit će prodaju vozila marki Toyota i Lexus u Hrvatskoj, u sinergiji s Toyota Croatijom: "Predsjednik Toyota Motor Corporation Akio Toyoda je rekao da automobilska industrija doživljava velike promjene – transformaciju koja se događa jednom u sto godina. Započela je ključna bitka i to ne za pobjedu ili poraz, nego za preživljavanje ili umiranje“, izjavio je Krešimir Bago te dodao: "Riječ je o promjeni navika kupaca jer sve veći broj njih ne želi više biti vlasnik automobila, nego korisnik. Da bi taj korisnik bio zadovoljan, svaka ozbiljna tvrtka u autoindustriji mora imati čvrst oslonac u financijskim uslugama. Upravo to će pružiti TTLC, svojevrsni kućni financijski servis Toyote i Lexusa. Zajedno s TTLC-om radit ćemo na končanom cilju, a to je zadovoljstvo kupca – i proizvodom i uslugom.“
Svečanom obilježavanju službenog početka rada prisustvovao je i Veleposlanik Japana u RH Nj. E. Iso Masato sa suradnicima koji se tom prigodom osvrnuo na trenutnu situaciju u području ekologije i gospodarstva u Hrvatskoj: "U Japanu je dijeljenje vozila i korištenje vozila vrlo popularno, pogotovo kod mladih ljudi. Ne samo zato što je ekonomičnije, nego i zbog toga što je to i ekološki prihvatljivija opcija“, izjavio je Nj. E. Masato i dodao: "U 2023. obilježava se 30. obljetnica hrvatsko-japanskih diplomatskih odnosa. Naše dvije zemlje dijele univerzalne vrijednosti demokracije i vladavine prava. Uživamo prijateljske odnose koji se temelje na međusobnom povjerenju, a nedavno je došlo i do jačanja suradnje u području gospodarstva. Drago mi je što se taj trend nastavio i otvaranjem tvrtke Toyota Tsusho Leasing Croatia i uvjeren sam da će ovaj događaj potaknuti i druge japanske investitore da dođu u Hrvatsku.“
Usluga
TTLC proizvode nudi poslovnim i privatnim korisnicima, a podupire prodaju svih novih i rabljenih vozila, uključujući i financiranje baterijskih električnih vozila. Dodatna prednost TTLC-a je koncept „one stop shop“ tj. mogućnost da na jednom mjestu, u svakom Toyota salonu, uz pitanja o specifikacijama pojedinog modela dobijete i odgovore na sva pitanja vezana uz financiranje te leasing ponudu.
TTLC ne naplaćuje interkalarnu kamatu svojim klijentima, čime klijent ostvaruje značajnu uštedu na samom početku leasing ugovora, a dodatna prednost je i ta da se leasing obrok plaća tek po isteku punog mjeseca korištenja (a ne unaprijed kako je to uobičajeno kod ostalih leasing društava u Hrvatskoj).
Osim klasičnog financijskog leasinga i opcije plaćanja u dvije ili tri rate TTLC nudi i proizvode koji su dio „Trade Cycle management“ (TCM) filozofije. To su opcije kojima se putem leasing ugovora otplaćuje stvarni gubitak tržišne vrijednosti vozila te nakon isteka leasinga ugovora klijent vrlo lako može postojeće vozilo zamijeniti novim, bez dodatnih financijskih napora. Pretpostavka tomu je da je vozilo korišteno u skladu s pretpostavljenom ugovorenom kilometražom, redovno održavano i da mu je opće stanje uredno, odnosno u skladu s normalnim trošenjem.
Proizvodi iz paketa „Trade Cycle Management“ su: TOYOTA EASY: financijski leasing s niskom, prihvatljivom mjesečnom ratom i povećanim iznosom posljednje, tzv „balon rate“. Klijent je ekonomski vlasnik vozila i po isteku ugovora samostalno odlučuje što želi učiniti s vozilom – hoće li ga zadržati/otkupiti, prodati Toyotinom trgovcu te uzeti novi model ili reprogramirati postojeći ugovor i nastaviti s otplatom.
OPERATIVNI LEASING: klasični leasing proizvod s fiksnom ratom, posebno atraktivan poslovnim korisnicima, a za koji se može dobiti ponuda u svakom Toyota salonu odmah, pa i za električna vozila poput Toyote bZ4X, sve zahvaljujući kvaliteti i dugotrajnosti Toyotinih motora i baterija.
FULL-SERVICE LEASING: osim što klijent ima fiksnu nepromjenjivu ratu za vozilo, fiksna cijena zajamčena je i za sve ugovorene dodatne, odnosno uključene usluge poput guma te redovnog i proširenog održavanja. Nepromjenjiva je cijena koja se plaća za dijelove i rad cijelo vrijeme trajanja Ugovora o leasingu.
Ciljevi TTLC-a do 2025. godine
2 sata ciljani rok unutar kojeg se rješava Zahtjev za financiranjem
50 posto udio financiranih vozila u ukupnoj prodaji Toyote i Lexusa u Hrvatskoj
30 posto udio „Trade Cycle Management“ proizvoda u portfelju TTLC-a (proizvoda koji kupca potiču da, nakon određenog razdoblja korištenja, vozilo zamijeni za novo)
40 posto ciljani udio TTLC klijenta koji će nakon završetka financiranja ponovno sklopiti leasing ugovor za novo Toyota ili Lexus vozilo
50 posto je ciljani udio svih rabljenih Toyota i Lexus vozila koja TTLC nakon povrata iz leasinga želi ponovno financirati
• sve usluge bit će dostupne za nova i za rabljena vozila, za privatne i poslovne subjekte
• TTLC će razvijati usluge za mobilnost, u skladu s potrebama kupaca te u sinergiji s tvrtkom Toyota Croatia i mrežom ovlaštenih partnera u Hrvatskoj
• TTLC će svim kupcima Toyota i Lexus vozila pružiti sigurnost, a Toyotinim trgovcima u Hrvatskoj osigurati dugoročnu stabilnost prodaje
• „one stop shop“ pristup i suvremeni „trade cycle management“ proizvodi
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....