ISTRAŽIVANJE

Proizvođači automobila gledaju na usluge pretplate kao novi izvor prihoda: No teško će uvjeriti kupce

Koliko god ljudi zvučali otvoreni u vezi takvih usluga, istraživanje je pokazalo da se oni neće pretplatiti na njih

Volkswagen ID.3 infotainment (ilustracija)

 Volkswagen AG

Mnogi proizvođači automobila gledaju na usluge pretplate kao na novi izvor prihoda. Danas se možete pretplatiti na gotovo sve, a bilo je neizbježno da će model plaćanja s vremenom doći i u automobilsku industriju. Međutim, nova studija sugerira da će proizvođači automobila teško uvjeriti kupce u njihovu vrijednost.

Nova studija Cox Automotivea upitala je 2000 kupaca automobila na tržištu o njihovom interesu za značajke vozila koje se nude putem pretplate. Samo 21 posto ispitanika reklo je da su upoznati s konceptom. Međutim, 41 posto je navelo da su zainteresirani za takve značajke.

image

BMW iDrive infotainment (ilustracija)

BMW

Iako će proizvođači automobila možda morati malo uvjeriti ljude da se pretplate, kupci su otvoreni za ono što mogu ponuditi. Šezdeset i pet posto reklo je da im se sviđaju prednosti isprobavanja značajki bez dugoročne obveze. Bežična ažuriranja omogućuju proizvođačima automobila da dodaju značajke, što je bio jedan aspekt koji se ljudima svidio.

61 posto ispitanika reklo je da je prednost nadograđivanje ili obrnuto po potrebi. Pedeset i četiri posto sviđa se ideja stalnog pristupa novoj tehnologiji. Međutim, koliko god ljudi zvučali otvoreno u vezi s takvim uslugama, oni se neće pretplatiti radi njih.

image

Ford Mustang Mach-E

Ford

Pedeset i tri posto smatra da su usluge pretplate korisne ako snize početnu cijenu vozila. Sedamdeset i sedam posto bilo je svjesno da će pretplate zaraditi više novca proizvođačima automobila, a 69 posto kupovalo bi negdje drugdje ako marka nudi samo određene značajke uz mjesečno plaćanje.

image

BMW usluge pretplate

BMW

Gotovo polovica – 49 posto – rekla je da bi svoja vozila zadržala dulje kad bi imala značajke dostupne na zahtjev. Vanessa Ton, viša voditeljica istraživanja tržišta i kupaca u Cox Automotiveu, rekla je: "Proizvođači automobila moraju osigurati da potrošači percipiraju značajke temeljene na pretplati kao dobru vrijednost, a ne samo kao njihov profit".

BMW se suočio sa žestokom reakcijom potrošača kada je prošle godine predložio pretplatu na grijana sjedala. Mercedes je krenuo drugim putem, najavivši u studenom da vlasnici potpuno električnog EQ-a mogu otključati dodatne performanse za 1200 dolara godišnje.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. prosinac 2024 06:36