Ruska kompanija Kalašnjikov svijetu je poznata po svojim puškama i vojnoj opremi, ali čini se kako ima i svoj automobilski odjel koji razvija vlastita električna vozila. Kalašnjikov Izh UV-4 EV je prototip s četvero vrata koji se prvi put pojavio 2018. godine, ali skup fotografija patenata koje su se nedavno pojavile nagovještavaju moguću proizvodnu verziju, zajedno uz kompakt s tri kotača.
Sve je počelo 2018. godine nakon što je kompanija predstavila električni CV-1 Concept u retro stilu, dok je glasnogovornik izjavio kako je plan konkurirati Tesli. Električni prototip Izh UV-4 uslijedio je kasnije iste godine, a u Moskvi je, godinu kasnije, predstavljena i taksi varijanta.
Najnovije slike koje su se pojavile u Ruskom uredu za patente ne otkrivaju mnogo promjena od koncepta. Automobil je zadržao neobičan oblik zbog kojeg lični na malo većeg Renaulta Twizyja, s otvorenim kotačima i vratima u vojnom stilu. UV-4 dugačak je 3,4 metra, širok 1,5 i visok 1,7. Očekuje se osnovni paket opreme, uključujući klima-uređaj, grijanje, digitalna ploča instrumenata, infotainment zaslon i podesivi sustav ovjesa.
Neki prethodni izvještaju sugeriraju izlaznu snagu od 68 KS (50 kW), što omogućuje maksimalnu brzinu od 80 km/h, zahvaljujući ukupnoj masi praznog vozila od 650 kilograma. Specifikacije baterije ostaju nepoznanica, ali je Kalašnjikov još 2019. godine naveo domet od 150 kilometara. ‘Još jedan plus je niska opasnost od požara i eksplozije u slučaju nesreće‘, spomenuto je u službenom priopćenju za taksi varijantu.
Još neimenovana kompaktna verzija ima kraću karoseriju i međuosovinski razmak, i najvažnije, jedan kotač manje na stražnjoj osovini. Električni trokotač ima zaobljeniji oblik i nema vrata, što ostavlja kabinu za dva putnika izloženom. Uglavnom, ona izgleda ista kao i u UV-4, uz dodatak krovnog otvora.
Kompanija si nije zadala vremenski okvir za plasiranje svojih električnih vozila na tržište, ali uzevši u obzir da smo njihove prototipe mogli gledati posljednje tri godine, službena objava mogla bi uslijediti početkom sljedeće godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....