Volkswagen je upravo predstavio novu, produljenu izvedbu modela ID. Buzz. Dodatnom dužinom oslobođen je prostor za treći red sjedala, za još više mjesta u prtljažniku te za novu, veću bateriju od 85 kWh.
ID. Buzz stiže na tržište i s novim elektromotorom snage 286 KS (210 kW) s kojim ubrzanje do stotke traje samo 7,9 sekundi. Uz to, za 2024. godinu najavljena je i verzija s pogonom na sve kotače (GTX) i snagom od 339 KS (250 kW).
Dizajn modela ID. Buzz s dužim međuosovinskim razmakom („Long Wheel Base”, skraćeno: LWB) nastao je paralelno s verzijom s normalom dužinom („Normal Wheel Base” ili NWB).
Već se tijekom razvoja osiguralo da se oba modela, unatoč različitim međuosovinskim razmacima, odlikuju skladnim proporcijama i stilskom jasnoćom.
Verzija NWB duga je 4712 mm, dok dimenzije nove varijante LWB iznose 4962 mm. Veća dužina postiže se međuosovinskim razmakom povećanim s 2989 na 3239 mm.
Unaprijeđeni infotainment sustav
Produženi ID. Buzz stiže s najnovijim ID. softverom te će stoga biti dostupan s novim infotainment sustavom. Rukovanje je postalo jednostavnije, a u tu je svrhu zaslon veličine 12,9" podijeljen na dvije trajno vidljive dodirne trake i početni zaslon.
Prvi će put u modelu ID. Buzz biti dostupan head-up zaslon. On projicira važne informacije, kao što su brzina ili navigacijske napomene, na vjetrobransko staklo, a time i u vidno polje vozača, koji se, zahvaljujući tome, još bolje može usredotočiti na ponašanje u prometu.
Novi pogon
ID. Buzz s dugim međuosovinskim razmakom bit će dostupan s dvije veličine baterija: neto energetski sadržaj serijske baterije iznosi 77 kWh. Povećanjem međuosovinskog razmaka dodatno je stvoren prostor za novu bateriju s neto energetskim sadržajem od 85 kWh.
Paralelno s većom baterijom, Volkswagen je razvio i novi učinkovit pogonski sustav s elektoromotorom snage 210 kW (286 KS).
Baterija se puni na stanicama za brzo punjenje (DC) sa snagom punjenja do 200 kW. Tako će se velika baterija napuniti s 10 na 80 posto za svega 25 minuta.
Produljena izvedba ID. Buzz u Hrvatsku stiže početkom iduće godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....