Nekadašnja vedeta višenamjenskih automobila, vrlo popularna u prijašnjim generacijama, u svom posljednjem izdanju iz 2018. na našem tržištu nije ispunila sva očekivanja, što treba pripisati bujanju dimenzija manje prikladnih gradskim potrebama (naročito širine), a sukladno tomu i rastu cijena.
Dodatni uteg je stigao 2021., od kada su putničke izvedbe dostupne samo s električnim pogonom. Citroen je nedavno pokazao redizajnirano izdanje od kojeg se očekuje se da jače povuče prodaju.
Izvedeno je u stilu kakav očekuje gotovo sve Citroene sljedeće generacije, s novim logotipom i modernijim kokpitom, u skupljim verzijama snažno digitalizirani kokpit kompletno mijenja doživljaj za volanom, a s paketom Modutop pretinaca ima 27, s ukupno 168 litara. Nov je i dizajn volana i sjedala.
Putnička izvedba na tržištima EU i dalje ostaje samo na električnom pogonu, doduše s novom i učinkovitijom litij-željezo fosfatnom baterijom (LFP) kapaciteta 50 kWh i dosegom povećanim na 330 kilometara.
Podržana je snaga punjenja do 100 kW, dok snaga elektromotora ostaje 136 KS i 270 Nm. U gospodarskim izvedbama N1, uz električni pogon, nastavit će se prodavati dizelski motor 1.5 BlueHDi (100 i 130 KS) i benzinski 1.2 PureTech (110 KS).
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....