Prošlog mjeseca Ford je otkrio redizajn Fieste, a sada je isti tretman dobio i veći Focus. Sve izvedbe dobivaju redizajnirana standardna LED svjetla s integriranim maglenkama, a uz dodatnu cijenu, LED farovi rade s prednjom kamerom kako bi izbjegli zasljepljivanje nadolazećih vozača. Kamera također ‘čita‘ cestu i osvjetljuje unutrašnjost zavoja.
I stražnja svjetla su dobila pažnje – hatchback i karavan izvedba dobivaju zamračen objektiv, a središnji dio je tamniji s drugačijim svjetlosnim potpisom. Ford je, kao što je bio slučaj i kod Fieste, osvježio sve razine opreme, uključujući i sportski ST-Line te robusni Active. I zaista, riječ je o potpunom faceliftu s obzirom na to da je i Focus ST dobio novi dizajn alu-naplataka te novu nijansu zelene posuđenu od Pume ST i Fieste ST.
Najveće promjene dogodile su se u unutrašnjosti, gdje infotainment sustav dobiva najnoviji SYNC 4 softver. Isti je dobio veće dimenzije – 13,2-inčni zaslon osjetljiv na dodir s podrškom za bežična ažuriranja, te Apple CarPlay i Android Auto bežičnu integraciju. S ciljem manje natrpane središnje konzole, fizičke kontrole sada su stvar prošlosti. Praktičniji karavan dobiva svestraniji teretni prostor s okomitim razdjelnikom – posebnim područjem koje se može spustiti, zajedno s prostirkama koje se lako čiste.
Što se tiče ponude motora, standardni Focusi dobivaju 1,0-litrenog trocilindričnog turbopunjenog benzinca u izvedbama od 125 KS i 155 KS povezanih sa šeststupanjskim manualcem ili sedamstupanjskim automatikom s dvostrukom spojkom. EcoBoost koristi 48-voltnu blago-hibridnu tehnologiju za smanjenje potrošnje goriva i emisija CO2. Uz to, EcoBoost je dostupan i bez elektromotora, te je u tom slučaju sposoban proizvesti 100 ili 125 KS, a dostupan je sa šeststupanjskim ručnim mjenjačem.
Dizelske izvedbe ostaju dostupne – četverocilindrični 1,5-litreni EcoBlue u varijanti od 95 KS ili 125 KS. Obje opcije dostupne su sa standardnim ručnim mjenjačem sa šest brzina, a snažnija opcija može se naručiti s osamstupanjskim automatikom.
Focus ST ostaje isti što se tiče performansi. Najsnažniji Focus i dalje će koristiti 2,3-litrenog turbopunjenog benzinca s 280 KS, iako Ford nije ništa rekao o 2,0-litrenom dizelašu od 190 KS. Još jedna novost oko ST-a su nova Performance profilirana sjedala preuzeta od Fieste ST.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....