PREMIJERA

Praktična alternativa kompaktnim SUV-ovima: Peugeot je pokazao prve slike karavanskog 308 SW!

Ispod poklopca motora moći ćete birati između benzinskih, dizelskih i hibridnih pogonskih sklopova
2022 Peugeot 308 SW
 Peugeot

Peugeot je jedan od rijetkih proizvođača koji još uvijek vjeruje u karavane C segmenta, predstavivši novu generaciju 308 SW-a, koja treba poslužiti kao praktična verzija 308 hatchbacka i elegantniju alternativu C-SUV-ova poput 3008. Riječ je o drugom SW vozilu francuske kompanije, nakon većeg 508 SW-a.

image
2022 Peugeot 308 SW
Peugeot

Temeljen na proširenoj verziji EMP2 platforme, od standardnog hatchbacka duži je za 27 mm, međuosovinski razmak veći je za 55 mm, a ima i stražnji prevjes dulji za 21 cm. Kao i hatchback, sadrži ista LED stražnja svjetla, no bez sjajnog crnog elementa između njih, ali SW dolazi s novim integriranim spojlerom koji odgovara agresivnom licu. Uglađena linija krova naglašena je padajućom linijom prozora, a omogućuje i bolji koeficijent otpora od 0,277.

image
2022 Peugeot 308 SW
Peugeot

S 308 SW-om glavni cilj je bila praktičnost. U prtljažnik, čija vrata imaju električni pogon i dvoslojno dno, možete smjestiti 608 litara prtljage. Brojka raste i do 1634 litara ako preklopite stražnja sjedala, što će biti dovoljno za prijevoz predmeta dužine 1,85 metara. Uz prtljažnik, mnoštvo pretinaca za odlaganje raspoređeno je po kabini, pri čemu je najveći u središnjoj konzoli.

image
2022 Peugeot 308 SW
Peugeot

Kao i ostali Peugeotovi novi modeli, 308 SW koristi futurističku nadzornu ploču iCockpit i 3D digitalnu instrument tablu s 10-inčnim infotainment sustavom. Osim toga, u unutrašnjosti je Peugeotov karakteristični 'mali' upravljač, LED ambijentalno osvjetljenje i opcijski Focal Premium Hi-Fi audio sustav s 10 zvučnika i pojačalom od 690 W.

image
2022 Peugeot 308 SW
Peugeot

Što se tiče sigurnosti, 308 SW ima sve najnovije sustave za pomoć u vožnji, koji će sljedeće godine biti osvježeni nadolazećim poluautonomnim 'Drive Assist 2.0' paketom. Ispod poklopca motora moći ćete birati između benzinskih, dizelskih i hibridnih pogonskih sklopova. Neki od njih su 1,2-litreni PureTech 130 i 1,5-litreni BlueHDi 130, a kao što ime da sugerirati, oba motora proizvode 130 KS (96 kW) koji se na prednje kotače šalju putem automatskog 'EAT8' mjenjača.

image
2022 Peugeot 308 SW
Peugeot

U ponudi će biti i dvije hibridne opcije: Hybrid 180 i Hybrid 225, a obje će kombinirati 1,6-litreni PureTech motor od 150 KS (110 kW) ili 180 KS (132 kW) s jednim elektromotorom od 110 KS (81 kW). U tom slučaju, kombinirana izlazna snaga iznosit će 180 KS (132 kW) ili 225 KS, a koristit će isti sustav prijenosa.

image
2022 Peugeot 308 SW
Peugeot

Obje varijante koristit će litij-ionsku bateriju od 12,4 kWh koja će omogućiti 60 km električnog dometa prema WLTP protokolu. Vrijeme punjenja iznosit će malo manje od 2 sata s opcijskim punjačem od 7,4 kW. Hibridni način rada proizvodit će 25-26 g CO2 po kilometru.

image
2022 Peugeot 308 SW
Peugeot

Proizvodnja 308 SW-a će se odvijati u Peugeotovoj tvornici Mulhouse u Francuskoj, a prvi modeli za Europu očekuju se krajem ove godine. Cijene još nisu poznate, no očekujemo malo veću cijenu u odnosu na prethodnika.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
30. studeni 2024 11:06