Porsche Classic je odlučio ponovo proizvesti posljednji 911 Turbo sa zrakom hlađenim motorom. Da, dobro ste pročitali, Porsche će "ponoviti povijest" i opet ponuditi ovaj mode, doduše samo za jednog sretnika! Riječ je o posebnom projektu budući da je Porsche prije 20 godina završio sa serijskom proizvodnjom zrakom hlađenih motora. Jedinstveni 911 Turbo 993 pritom je nastao na temelju originalne karoserije i čak 6500 originalnih dijelova. Gotovo jednu i pol godinu trajalo je sastavljanje jedinstvenog primjerka. Karoserija je prvo prošla postupak za zaštitu od korozije i proces lakiranja današnjih serijskih vozila.
Foto: Porsche
Sa slika je vidljivo kako je prilikom odabira boja kao uzor poslužio 911 Turbo S Exclusive Series 991 - zlatnožuta karoserija u kombinaciji s crnim naplacima jamči mu atraktivnost. Tu su i bočni otvori za dovod zraka koji su daleke 1998. godine bili opcija na modelu 911 Turbo 993. Ispod poklopca se nalazi potpuno novi 3,6- litreni biturbo motor s tadašnjom najvećom snagom od čak 450 KS, a premijeru za javnost ovaj će model imati 27. rujna na događaju "Porsche Rennsport Reunion" na trkaćoj stazi Laguna Seca. Mjesec dana kasnije bit će ponuđen na aukciji RM Sotheby's-a u Atlanti, a budući vlasnik moći će ga voziti samo na trkaćoj stazi budući da (nažalost) nije legalan za cestovnu upotrebu. Model 993 u svoje je doba s 450 KS snažnim motorom proizveden tek u 345 primjeraka, pa smo sigurni kako će ta činjenica itekako ići u korist ovog modela i njegove aukcijske cijene.
"Project Gold objedinjuje sveobuhvatnu kompetenciju Porsche Classica. Ovaj projekt jasno pokazuje naše strateško usmjerenje. Iako s Porsche Taycanom otvaramo jedno novo poglavlje u našoj povijesti sportskih vozila, ni u kojem slučaju priča o razvoju tvrtke neće izgubiti na značaju. Naprotiv: ovaj 993 dokazuje da s puno pažnje i ljubavi njegujemo tradiciju naše marke. Project Gold spektakularan je doprinos Porsche Classica za 70 godina Porsche sportskih vozila", izjavio je Detlev von Platen, član uprave za prodaju i marketing tvrtke Porsche AG. Treba spomenuti kako je Porsche Classic inače zadužen za restauracije, a u svojoj ponudi imaju oko 52.000 originalnih dijelova koji su diljem svijeta dostupni na zahtjev kod svih Porsche centara za popravak i restauraciju klasičnih Porschea.
Do danas je 993 ostao traženi model koji je na glasu kao posebno sofisticiran i pouzdan, ali i agilan. Prednji dio plosnatiji je u usporedbi s prethodnicima zahvaljujući zamjenom okruglih svjetala za polielipsoidna svjetla. Još jedna inovacija Turbo verzije s pogonom na sve kotače bile su i prvi puta u automobilskoj proizvodnji upotrijebljene aluminijske felge sa šupljinama. Model 911 Turbo S u svoje je doba s na 450 KS pojačanim motorom proizveden tek u 345 primjeraka, a s ovim modelom Porsche ponavlja povijest...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....