NIKAD POVOLJNIJI

POVRATAK LEGENDE: Golf Rabbit 1.6 TDI po cijeni od 149.900 kuna

Štedljiva dizelska verzija sedme generacije omiljenog i najprodavanijeg Volkswagena u smiraj karijere mami i posebnom opremom Rabbit. Bogatija je, a jeftinija u odnosu na standardni Comfortline 14 tisuća kuna
 Marko Miščević

Na hrvatsko tržište vraća se legendarno ime Rabbit i to u svom najboljem izdanju – uz model Golf, koji je i dalje najvažniji i najprodavaniji model marke Volkswagen. Kralj klase, po kojem se zove i cjelokupni segment, od sada je postao još atraktivniji i dostupniji. Uskoro odlazi u mirovinu, ali još uvijek je najomiljeniji automobil europskih kupaca, a na hrvatskom tržištu je na visokom drugom mjestu. Sedmici zato neki posebni prodajni poticaj nije potreban, ali tradicija nalaže da se pretkraj karijere nude posebni, financijski povoljniji paketi opreme.

Iz arhiva je tako izvučen legendarni naziv Rabbit (Zec), poznat još iz vremena Jedinice. Ovdje mu je baza oprema Comfortline, do danas izrasla u vrlo sadržajnu cjelinu, čiji popis će sigurno zadovoljiti većinu vozača, pri čemu je Volkswagen je pripremio tri odlično opremljena modela:

1. Golf Rabbit 1.6 TDI identičan je Golfu s Comfortline paketom opreme uz dodatak 8 zvučnika i do registracije košta 149.900 kuna, što je čak 14.000 kuna niže od aktualnog modela Comfortline.

2. Golf Rabbit Plus 1.6 TDI dodatno na razinu opreme Comfortline ima sljedeću dodatnu opremu ultrazvučnu pomoć pri parkiranju – Parkpilot, automatsko namještanje suvozačkog osvrtnog zrcala za vožnju unatrag, radio uređaj „Composition Media“ i metalik boju. Cijena tako opremljenog modela iznosi 154.900 kuna do registracije.

3. Najopremljeniji Rabbit model je Golf Rabbit Max 1.6 TDI koji dodatno na model Rabbit Plus još ima i LED glavna svjetla, a cijena tako opremljenog modela iznosi 166.900 kuna do registracije. Navedena Volkswagen ponuda dostupna je do isteka zaliha...

Za volanom je moderno jednostavan, a temeljne vrijednosti pokazuje u prvom redu dokazano kvalitetnom i čvrstom izradom, do u detalje. I vozačko okruženje djeluje dopadljivo i dosta bogato, a i ergonomski je tradicionalno dobro pogođeno. Čitav interijer je kombinacija profinjenosti i masivnosti i ne čudi što se kupcima koji cijene klasična, jednostavna i nepretenciozna rješenja Golf toliko dopada. Upravljač pritom kao saliven sjeda u ruke, kao i debela, godinama poznata ručica mjenjača ugodno kratkih i mekanih hodova.

O dizelašu 1.6 TDI snage 115 KS i 250 Nm, najprodavanijem motoru u Golfu VII, sve se već zna. Snage i momenta uglavnom ima uvijek dovoljno, performanse su mu više nego dobre, a potrošnja mizerna pa je optimalan dizelski odabir za vozača koji radi dosta kilometara. Dobar okretni moment fino je usklađen s omjerima mjenjača, pa uravnotežena sprega motora i mjenjača daje dobar osjećaj u vožnji. Bio bi još bolji da mjenjač ima šest brzina. Još veća vrlina motora je niska potrošnja. Uz oprezniji pristup na otvorenoj cesti može se postići i manje od četiri litre, a u gradu manje od šest. Golf je ugodan i siguran u vožnji, a više od čvrstog ležanja i osjećaja pune kontrole iznenađuje visoka razina udobnosti. Na standardnim 16-colnim gumama vozi tiho i mekano, a u oštrijoj vožnji ovjes pokazuje da može podnijeti i puno jače motore.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. studeni 2024 22:24