Nedavna studija J. D. Powera došla je do zaključka kako mnogi vozači novih automobila uopće ne koriste određenu tehnologiju i značajke opreme u svojim automobilima.
Naime, studija nazvana američki indeks tehnološkog iskustva (TXI) navodi kako barem jednu od tri napredne tehnologije u novim automobilima nije koristilo čak više od polovice vlasnika u prvih 90 dana vlasništva. Točnije, 61 posto ispitanika reklo je da nikada nije koristilo digitalnu trgovinu u svojim vozilima, a 51 posto njih dodaje da za to nemaju potrebe.
'Cijene novih vozila su veoma visoke, djelomično zbog povećane razine sadržaja. To je u redu ako vlasnici dobivaju vrijednost za svoj novac, ali mnoge se značajke vlasnicima čine beskorisnima', rekla je Kristin Kolodge, izvršna direktorica J. D. Powera.
Među najtraženijom opremom trenutno se nalaze retrovizori s kamerama, dok s druge strane, tehnologije koje omogućuju upravljanje pokretima se uopće ne koriste, pri čemu su 41 posto onih koji ih koriste prijavili problem.
U studiji, Tesla je dobila neslužbeno najveću ocjenu inovacijskog indeksa – 668 na ljestvici od ukupno 1000 bodova. Međutim, budući da američki proizvođač automobila nije dao dopuštenje za anketiranje vlasnika u 15 odabranih američkih država, njegov rezultat nije službeni. Zbog toga je Genesis službeno prvi sa 634 bodova.
Američka studija indeksa tehnološkog iskustva temelji se na odgovorima 110.827 ispitanika novih vozila (2021.), koji su ispitani nakon 90 dana vlasništva. Studija razmatra razinu usvojenosti novih tehnologija za svaku marku i izvrsnost u njihovom izvođenju. Također, studiju je zanimalo koliko se vlasnicima sviđa nova tehnologija i koliko problema imaju kad je koriste.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....