Porsche mijenja ponudu Cayennea za 2024., a to je dobra vijest za ljubitelje brzih SUV vozila. Turbo varijanta je nestala, a njezino mjesto u liniji uzeo je Turbo E-Hybrid, koji dobiva veću bateriju i puno više snage.
Dok je prethodni Cayenne Turbo S E-Hybrid imao 679 KS (500 kW), novi Cayenne dobiva gotovo 10 posto povećanja snage i sada ima 739 KS (544 kW) i 949 Nm okretnog momenta. Ta snaga dolazi zahvaljujući opsežno revidiranom 4,0-litrenom V8 motoru s dva turba koji samostalno razvija 599 KS (441 kW).
Kombiniran je s elektromotorom od 176 KS (130 kW) koji se napaja iz nove baterije od 25,9 kWh smještene ispod prtljažnika. Sve zajedno radi na u najsnažnijem Cayennu kojeg je Porsche ikada stvorio. Zahvaljujući svojoj impresivnoj snazi, SUV može ubrzati od 0 do 100 km/h za samo 3,5 sekunde i može nastaviti voziti sve do najveće brzine od 295 km/h.
Kako bi se ta snaga zadržala pod kontrolom, Cayenne Turbo E-Hybrid standardno dolazi s novim zračnim ovjesom s dvije komore i dva ventila. Tehnologija omogućuje vozilu da zasebno prilagodi svoje postavke kompresije i odskoka, što znači veću kontrolu nad kvalitetom vožnje.
Porsche kaže da mu ova tehnologija omogućuje dizajn koji je udobniji tijekom krstarenja: "Zategnutiji je i kontroliraniji na stazi". kombinaciji sa standardnim sustavom Porsche Torque Vectoring Plus i opcijskim upravljanjem stražnje osovine, Cayenne bi trebao biti jednako zastrašujući koliko i graciozan.
Kako bi novi model bio prepoznat, Porsche je opremio Cayenne Turbo E-Hybrid prednjom maskom specifičnom za Turbo koja uključuje velike usisnike zraka i zračne lopatice u crnoj boji visokog sjaja. S druge strane, lukovi kotača i donja stražnja maska zadržani su u boji karoserije, kako bi se dobio sportski izgled. Konačno, dvostruki ispušni sustavi izrađeni su od brušenog aluminija, a kočione čeljusti obojene su u crveno.
Iznutra će vlasnike dočekati aluminijske obloge na ploči i vratima, a krovna obloga Race-Tex dat će sportski dojam. GT Sport upravljač dolazi standardno i opremljen je posebnom tipkom za odabir načina vožnje. Putnici na prednjim sjedalima držat će se na mjestu zahvaljujući kožnim sportskim sjedalima podesivim u 18 smjerova, no mogu se odabrati i kožna Comfort sjedala podesiva u 14 smjerova.
Novi Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid nudit će se u standardnoj izvedbi karoserije počevši od 137.460 eura i coupe izvedbi od 141.630 eura u Njemačkoj, a na prodajnim mjestima očekuje se sljedećeg proljeća.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....