Porsche je upravo predstavio novu generaciju modela Macan. Po prvi put, njemački SUV će u Europi biti dostupan isključivo u električnoj verziji.
Macan je stavljen na novu Premium Platform Electric (PPE) platformu, razvijenu zajedno s Audijem, te koristi tehnologiju 800 volti, što danas nudi još samo Taycanov blizanac Audi GT e-tron te dvojac Hyundai Ioniq 5/6 i Kia EV6.
Prednost?
U dvostruki pod ugrađena litij-ionska baterija od 100 kW puni se strujom od čak 270 kW, pa se s početnih 10 do 80 posto kapaciteta na ultrabrzim punjačima napuni za svega 22 minute. Drugim riječima, svake četiri minute napuni struje za 100 kilometara.
Međutim, radi li punjač na 400 volti, podijelit će bateriju na dva dijela i istodobno puniti svaki zasebno sa po 400 volta.
Novi Macan s pogonskim sklopovima do 470 kW nudi doseg od 516 do 613 kilometara (u gradu 784 km), a najsnažnija verzija Turbo naoružana je s 639 KS i 1.130 Nm.
Dovoljno za ubrzanje s mjesta do stotke za 3,3 sekunde.
Električni Macan dugačak je 4,78, širok 1,93 i visok 1,62 metara, što ga čini gotovo pet centimetara duljim od običnog Macana, ali s međuosovinskim razmakom duljim čak devet centimetara (2,89 metara).
Prtljažnik ima obujam od 540 litara, 136 više od prethodnog modela. Ako se naslon stražnjeg sjedala potpuno preklopi, kapacitet prtljažnika povećava se na do 1.348 litara.
Macan je opremljen posljednjom generacijom zaslona, uključujući ploču s instrumentima od 12,6 i središnji zaslon od 10,9 inča. Po prvi put, suvozač također može vidjeti informacije, podesiti postavke na infotainment sustavu ili streamati video sadržaj dok se automobil vozi putem vlastitog dodatnog zaslona od 10,9 inča.
Također, Macan dolazi sa sustavom Porsche Driver Experience koji uključuje head-up zaslon s tehnologijom proširene stvarnosti. Virtualni elementi poput navigacijske strelice ‘vizualno su neprimjetno integrirani u stvarni svijet‘, a slika se pojavljuje vozaču na udaljenosti od 10 metara i odgovara veličini zaslona od 87 inča.
Od lansiranja 2014. godine, Porsche je isporučio više od 800.000 primjeraka Macana diljem svijeta.
Prije nešto više od mjesec dana sjeli smo za upravljač maskirane predserijske verzije koju smo provozali trkaćom stazom i off-road poligonom kraj Porscheove tvornice u Leipzigu.
Ekskluzivne dojmove iz vožnje pronađite OVDJE.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....