Prošlo je već godinu dana od predstavljanja pete generacije Toyote Supre. Bio je to trenutak koji je velik broj zanesenjaka automobilima iščekivao i moramo priznati da nije razočarao.
No kad je Supra stigla prvim kupcima i novinarima u ruke, svi su primijetili dosta detalja koje je japanski proizvođač unaprijed pripremio za buduće modifikacije te je doslovno postalo pitanje vremena kad će slijediti taj uzbudljivi nastavak.
Konačno, Toyota je predstavila novi val modifikacija za Supru kakva će uskoro biti u ponudi. Iz tvornice poručuju kako je dorađen već poznati 3.0-litreni redni 'šestak'. Ugrađeni su potpuno novi klipovi, a i pripasan je ispušni razvodnik sa šest izlaza, umjesto dva, kao što je na aktualnom modelu.
Takve preinake, uz novo mapiranje motora, podižu snagu s 335 na čak 382 konjske snage. Osim toga, ubrzanje do 100 km/h pada s 4,1 sekunde na 3,9 sekundi.
No postoji jedan veliki problem - takva Toyota Supra ne zadovoljava propisane emisije CO2 u prometu Europske Unije te stoga ju u Europi nećemo ni vidjeti.
Promjene koje bi na novoj Supri mogli vidjeti u Europi tiču se tek nekoliko dodataka na eksterijeru te dodatno usavršenih značajki poput adaptivnog ovjesa, diferencijala, servo upravljača i sličnoga.
No najbitnija promjena je uvođenje u ponudu i slabijeg 2.0-litrenog četverocilindraša s 255 konjskih snaga i 400 Nm okretnoga momenta.
Iako je motor slabiji, vjerujemo da će i ovakva Supra zadržati dobru dozu zabave. Naime, ukupna masa se smanjuje za više od 90 kilograma, ubrzanje do 'stotke' će biti 5.2 sekunde, a maksimalna brzina ostaje 250 km/h.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....