nedostatak obuke

Pojavili se novi problemi s kojima se suočavaju vlasnici električnih automobila

To može dovesti do produženih čekanja i mogućih oštećenja prilikom intervencije

Električni auto na ”šlepu”

 Profimedia

Električni automobili postaju sve popularniji među vozačima, privlačeći pažnju zbog svojih brojnih prednosti. No, s rastućom popularnošću dolaze i nove prepreke koje vlasnici ovih vozila moraju savladati, što može utjecati na njihov svakodnevni život na cesti.

Jedan od izazova s kojima se suočavaju vlasnici električnih automobila jest nedostatak adekvatne pomoći na cesti. Tradicionalne usluge vuče vozila često nisu pripremljene za rukovanje električnim vozilima, što rezultira nedostatkom specijalizirane obuke među vučnim vozačima i nedostatkom odgovarajuće opreme za spašavanje električnih vozila. To može dovesti do produženih čekanja i mogućih oštećenja prilikom intervencije.

image

Šlep služba

Profimedia

Nadalje, prema brojnim aktualnim istraživanjima o čemu smo pisali, osiguranje za električne automobile u prosjeku je skuplje za 17 posto u odnosu na vozila s konvencionalnim motorima zbog visokih troškova popravka ili zamjene baterija. Popravci električnih vozila često su čak 35 posto skuplji od benzinskih ili dizelskih vozila.

Jedan od osnovnih problema je nedostatak punjača visoke snage diljem Europe pa tako i kod nas, što ograničava pristup punjenju za električna vozila koja zahtijevaju brže punjenje. To može rezultirati duljim vremenom čekanja na punjenje, što stvara izazov za vlasnike električnih automobila.

Osim toga, električni automobili imaju veću tendenciju trošenja guma, posebno kod većih i težih vozila poput SUV-ova, zbog veće težine i okretnog momenta motora. Dodatno, neka električna vozila imaju funkciju rotacije od 360 stupnjeva koja dodatno opterećuje gume. Zamjena guma na električnim vozilima može biti izazovnija zbog težine vozila i nedostatka rezervnih guma.

Iako ovi problemi predstavljaju izazove za vlasnike, također su i za proizvođače električnih automobila. Studije pokazuju nisku razinu lojalnosti kupaca prema većini marki, iako Tesla dominira s više od 70 posto udjela u namjernim kupnjama.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. listopad 2024 16:30