Očekivano, rezultiralo je to i s više prostora u kabini za putnike, kao i u prtljažniku koji sada raspolaže sa 211 litara iskoristivog prostora. Po pitanju izgleda nema iznenađenja, a tek se mogu prepoznati detalji konceptnog Minija Rocketman. Od samog starta na tržištu novi će Mini biti dostupan sa tri turbo motora koji zadovoljavaju Euro6 norme o ispušnim plinovima i start/stop funkcijom.
Početni model Cooper pokreće 3-cilindarski 1,5-litreni turbo benzinac sa 136 KS s potrošnjom od 4,4 litre i s emisijom CO2 od samo 105 g/km. Dizelski 1,5-litraš postiže 116 KS u modelu Cooper D, a pritom troši 3,5 litara na 100 km uz emisiju CO2 od 92 g/km. Najsnažniji Cooper S pokreće 4-cilindarski 2,0-litreni turbo benzinac sa 192 KS uz potrošnju od 5,6 litara i emisijom CO2 od 133 g/km.
Svi motori upareni su sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili uz doplatu sa 6-stupanjskom automatikom. Kasnije će ponudu upotpuniti modeli Mini One, One D, Cooper SD i brutalna JCW izvedba. Od dodatne opreme valja istaknuti sustav promjenjive tvrdoće ovjesa - Variable Damper Control s modovima Comfort i Sport.
Mini je prvi model na novoj BMW-ovoj platformi UKL1 i jedini u segmentu ima prednja i stražnja svjetla u LED tehnologiji dok u unutrašnjosti caruje najfinija plastika i vrhunska izrada. Novost je u višim paketima opreme 8,8-inčni infotainment sustav kojim se upravlja preko ‘kontrolera’, slično BMW-ovom iDriveu. Cijene zasad još nisu poznate, a novi se Mini na tržištu očekuje na proljeće 2014.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....