Renault je na Pariškom sajmu automobila predstavio modernu reinterpretaciju modela R4L, doduše u obliku koncepta. Koncept Renault 4EVER Trophy robusnog izgleda najavljuje nadolazeći potpuno električni B-SUV za proizvodnju, s retro dizajnerskim jezikom i višenamjenskim karakterom.
Koncept dolazi s nekim ekstravagantnim stilskim značajkama koje će biti ublažene za proizvodnju. Imajte na umu da koncept slavi 25. godišnjicu humanitarnog relija 4L Trophy, što objašnjava blještavi terenski komplet. Reference na izvorni 4L uključuju crno obojenu pravokutnu grafiku rešetke sprijeda koja okružuje prednja svjetla, oblik prednjih branika, trapezoidne bočne prozore, suženi stražnji kraj i stražnja svjetla u obliku pilule.
Oni su kombinirani s modernim stilskim detaljima uključujući Matrix LED grafiku s pikselima, ujednačene ručke na vratima, kamere koje zamjenjuju ogledala, dvobojni krov i tanke stupove. Zanimljiva značajka je veliki izlaz zraka na šupljem poklopcu motora koji, prema Renaultu, poboljšava učinkovitost hladnjaka.
Koncept je završen u "Gun Metal" srebrnoj nijansi sa zdravom dozom plastičnih obloga oko karoserije i akcentima u ljubičastoj. Koncept se vozi na 19-inčnim naplatcima s futurističkim dizajnom s integriranim kompresorima koji mogu promijeniti tlak u gumama pritiskom gumba.
Pojačani ovjes rezultira udaljenošću od tla od 200 mm, što u kombinaciji s dodatnom terenskom opremom doprinosi robusnom izgledu. Prilagođeni krovni nosač od karbonskih vlakana s LED trakama sadrži rezervnu gumu i lopatu postavljene na stražnja vrata, dok je donji dio karoserije ojačan zbog zaštite baterija.
Tvrtka kaže da će R5 supermini i R4 SUV biti EV ekvivalenti Clija i Captura s pogonom na unutarnje izgaranje. 4EVER Trophy je dugačak 4160 mm, širok 1950 mm i visok 1900 mm, s međuosovinskim razmakom od 2570 mm.
Tvrtka nije objavila detalje o podnoj bateriji ili potpuno električnom pogonskom sklopu. Međutim, potvrđeno je da će se proizvodni SUV temeljiti na proširenoj verziji CMF-BEV arhitekture i da će se proizvoditi u središtu sjeverne Francuske. Modularna platforma također će biti podloga za Renault 5 supermini, Alpineovu hot-hatch varijantu A5 i Nissan Micru.
Renault se nada da će serijska verzija 4EVER-a ponoviti komercijalni uspjeh originalnog R4 koji je tijekom tri desetljeća (1961.-1992.) prodan u više od osam milijuna primjeraka u 100 zemalja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....