Opel je danas na konferenciji koju ste uživo mogli pratiti na našim stranicama objavio svoj strateški plan djelovanja unutar PSA grupacije. Najvažniji dio i vodilja kroz idućih nekoliko godina bit će profitabilno poslovanje. Znamo da Opel ima problema upravo s profitabilnošću, a to bi se trebalo promijeniti u sljedećih nekoliko godina. Cilj je smanjiti troškove i to za 700 eura po automobilu do 2020. godine kada bi, prema ovom planu, Opel ponovo postao profitabilan, što se zadnji put dogodilo 1999. godine. Plan je nazvan PACE!, a uštede se baziraju na dijeljenju tehnologije i platformi sa PSA grupom koja ih je ove godine kupila. Tako će početi koristiti prednosti ekonomije obujma putem koje će imati manje troškove po jedinici, odnosno prema proizvedenom automobilu.
Korištenjem zajedničkih platformi planira se ušteda od 1,1 milijarde dolara do 2020. godine, odnosno 1,7 milijardi dolara do 2026. godine. Opel tako više neće imati 9 platformi već samo dvije do 2024. godine. Slična stvar je i s motorima, budući da će trenutnih 10 biti reducirano na tek 4 motorizacije. Kako kaže izvršni direktor Opela Michael Lohscheller, ovaj potez će uvelike olakšati razvoj i povećati profitabilnost. To će pridonijeti nižoj financijskoj točki pokrića već kod 800 000 prodanih vozila, čime će se stvoriti profitabilan poslovni model bez obzira na tržišnu situaciju
Naravno, u sklopu plana PACE! veliki naglasak je stavljen i na električne automobile te autonomnu vožnju. "Do 2024. godine svi modeli bit će elektrificirani. U ponudi će biti potpuno električni modeli ili plug-in hibridi uz naravno efikasne motore s unutarnjim izgaranjem", stoji u priopćenju Opela. Pritom treba napomenuti kako će do 2020. godine na tržište plasirati potpuno električni SUV kao i električnu novu Corsu. Dobra vijesti dolazi i za radnike, budući da u Opelu namjeravaju zadržati i modernizirati sve tvornice radi sprječavanja otkaza. Centar za istraživanje i razvoj u Rüsselsheimu tako će postat će globalni centar kompetencija za PSA grupu.
Cijelu konferenciju možete pogledati ovdje:
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....