AKTUALNO

PEUGEOT PLUG-IN HIBRIDNI MODELI STIGLI U HRVATSKU Cijene kreću od 305.500 kuna za model 3008 Hybrid 225 Allure, a 508 Hybrid 225 Alure 319.366 kuna

 
 Peugeot

Započela je prodaja Peugeotovih plug-in hibridnih modela 3008, 508 i 508 SW. Tom se novom ponudom nadopunjuje gama postojećih motora za ove modele.

Iskustvo vožnje u jednom Peugeotu tako je sada obogaćeno novim načinima vožnje koji vam jamče užitak i jedinstveni doživljaj vožnje zahvaljujući učinku potpuno električnog načina rada (ZEV), učinkovitosti pogona na sva četiri kotača (HYBRID4), vrhunskoj dinamici u sportskom načinu rada i svestranosti hibridnog načina rada.

Tehnologija je jednostavna i intuitivna te vam pruža apsolutnu slobodu: slobodu vožnje u vozilima prilagođenim gradskim cestama i neasfaltiranim stazama. Slobodu izbora: pogon na dva ili četiri kotača, 225 KS ili 300 KS, limuzina, SW ili SUV. Slobodu odabira između četiri načina vožnje.

Po pitanju pogona, motor 1.6 PureTech prilagođen je i razvija 180 KS u motoru HYBRID i 200 KS u motoru HYBRID4.

Pritom je povezan s novim automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa e-EAT8 a ugrađuje se samo uz plug-in hibridne motore.

Kako bi prijelazi između rada električnog motora i motora s unutarnjim izgaranjem bili optimalni i neprimjetni, pretvarač okretnog momenta koji se inače upotrebljava s motorom s unutarnjim izgaranjem svoje mjesto ustupa višelamelnoj spojci uronjenoj u ulje. Sve te promjene donose povećanje okretnog momenta od 60 Nm i bolji odaziv motora.

U inačicama HYBRID4 multilink stražnja osovina opremljena je električnim motorom snage 110 KS/80 kW i reduktorom kako bi se zajamčio pogon na sva četiri kotača. Njezina ugradnja pritom nije utjecala na prostranost kabine.

Nadalje, litij-ionska baterija visokog napona (300 V) ugrađena je ispod sjedala u drugom redu na verzijama HYBRID i HYBRID4.

Baterija ima kapacitet između 11,8 kWh (508/508 SW) i 13,2 kWh (3008), a to je najveći kapacitet na tržištu koji omogućuje potpuno električnu vožnju do 59 km prema normi WLTP(2).

Da bi se maksimalno iskoristio električni pogon, zadani način rada jest način "Electric", uvijek kad to razina napunjenosti baterije omogućava. U potpuno električnoj vožnji može se postići do 135 km/h prije nego što vožnju preuzme motor s unutarnjim izgaranjem.

Od novih funkcija tu su funkcija Brake koja omogućuje usporavanje vozila bez pritiskanja papučice kočnice. Osim što služi za kočenje motorom, ta funkcija omogućuje i punjenje baterije, na primjer, na nizbrdici.

U načinu vožnje Drive, dovoljno je povući ručicu mjenjača unatrag, opcija Shift and Park by wire, kako bi se uključio način Brake. Ponovnim vraćanjem ta se opcija isključuje.

Usto, kako bi se povećao domet u potpuno električnom načinu vožnje, sustav kočenja visoke energetske učinkovitosti i-Booster prikuplja energiju pri kočenju ili pri kočenju motorom (energija koja obično ostaje neiskorištena u izvedbama opremljenima motorom s unutarnjim izgaranjem). Sustav i-Booster sastoji se od električne pumpe koja zamjenjuje vakuumsku pumpu koja se upotrebljava kad je riječ o motorima s unutarnjim izgaranjem.

Užitak vožnje u električnom načinu dostupan je u svakom trenutku zahvaljujući funkciji e-SAVE. Ta funkcija vozaču omogućuje da planira svoje putovanje u električnom načinu vožnje (10 km, 20 km ili samo električni). Ta je funkcija lako dostupna na izborniku e-SAVE koji se nalazi na dodirnom zaslonu.

Nakon što se programira, funkcija se prikazuje na instrument ploči zajedno s predviđenim dometom u kilometrima. Dovoljno je odabrati način vožnje ELECTRIC na izborniku kako bi se u željenom trenutku aktivirao potpuno električni način vožnje.

Za potpuno punjenje baterije potrebno je do sedam sati sa standardnom utičnicom (punjač od 3,7 kW, 8 A), do četiri sata sa snažnijom utičnicom tipa Green’up® (punjač od 3,7 kW, 14 A) te manje od jednog sata i 45 minuta ako upotrebljavate Wallbox (punjač od 7,4 kW, 32 A).

Od modela, SUV Peugeot 3008 dobiva novu dimenziju zahvaljujući visokoučinkovitoj verziji motora HYBRID4 koja se odlikuje snagom koja dosad još nije viđena među vozilima Peugeot serijske proizvodnje. Ta prvoklasna izvedba dolazi s pogonom na sva četiri kotača i postiže snagu od 300 KS/220 kW.

To je rezultat kombinacije motora PureTech od 200 KS/147 kW i dva električna motora (jedan na prednjoj osovini i drugi na stražnjoj osovini) od kojih svaki razvija snagu od 110 KS/80 kW.

Ubrzanje od 0 do 100 km/h postiže se u 5,9 sekundi. Kapacitet baterije iznosi 13,2 kWh za potpuno električni domet od 59 km prema normi WLTP(2).

Pogon na sva četiri kotača omogućuje poboljšanu vučnu silu na zahtjevnim podlogama. Rezultat je savršeno prianjanje: neovisno o tome je li cesta mokra, prekrivena blatom ili snijegom ili pak zavojita, snaga se ravnomjerno raspoređuje na sva četiri kotača vozila.

Peugeot 508 HYBRID i 508 SW HYBRID u pogonskom sklopu povezuju motor PureTech 180 KS/132 kW s električnim motorom snage 110 KS/80 kW za najveću ukupnu snagu od 225 KS/165 kW.

Peugeot

Pri izradi motora HYBRID koji se nalazi u modelima Peugeot 508 i 508 SW posebna je pažnja posvećena pružanju dodatnog užitka u vožnji. Troškovi upotrebe optimizirani su zahvaljujući najvišoj razini učinkovitosti s emisijom CO2 manjom od 49 g CO2 po kilometru prema normi WLTP(2).

Kapacitet baterije od 11,8 kWh jamči 100 % električnu autonomiju od 50 km prema normi WLTP(2) (60 kilometara prema normi NEDC(1)).

Ugradnja pogonskog sklopa izvedena je bez ikakvih kompromisa. Prostranost je ostala netaknuta, a obujam prtljažnika iznad podnice jednak je obujmu u modelima koji su opremljeni motorom s unutarnjim izgaranjem.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 22:22