Teško da je Peugeot 208 automobil koji je vapio za osvježenjem jer još uvijek izgleda vrlo moderno, no to nije spriječilo francuskog proizvođača automobila da predstavi dorađenu verziju popularnog gradskog auta. Ažuriranja se protežu daleko izvan vizualnih sadržaja, dajući novom modelu potencijal da bude još popularniji od automobila kojeg zamjenjuje.
Peugeotovi dizajneri započeli su svoj rad dotjerivanjem prednje maske modela 208. Da bi to učinili, dali su mu isti svjetlosni potpis koji je predstavljen na 9X8 Hypercaru, a sastoji od tri dugačke okomite svjetleće "kandže" koje se protežu prema dolje i preko sjajno crnih umetaka na braniku. Sve varijante modela 208 dobivaju ova nova svjetla, ali u GT-u, ona se protežu dalje u potpuna LED glavna svjetla koja su također ažurirana.
S druge strane, prerađeni 208 dobiva novu LED svjetlosnu traku straga s tri vodoravne crvene "kandže". Sve verzije 208 standardno dolaze sa sjajno crnim retrovizorima, dok će kupci moći birati između sedam boja karoserije koje se sastoje od Agueda žute, Selenium sive, Artense sive, Perla crne, Banquise bijele, Elixir crvene i Vertigo plave. Verzija GT dodaje crne lukove kotača i opcijski crni krov.
Vizualna ažuriranja zaokružena su novim dizajnom naplataka od 16 i 17 inča, novim natpisima na prednjem bočnom i stražnjem dijelu, te dotjeranom kabinom s novim tkaninama za sjedala. Tu je i 10-inčni digitalni mjerač koji standardno dolazi na modelima Allure i GT, dok se 10-inčni zaslon infotainmenta sada nalazi u cijeloj seriji 208.
Upravljač je također ažuriran s novim Peugeot logom, a modeli opremljeni ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa dobivaju novu ručicu mjenjača. Peugeot je također opremio novi 208 svojim i-Connect sustavom kao standardnom opremom, dok se i-Connect Advanced infotainment sustav nudi kao opcija. Objema se upravlja putem novog 10-inčnog zaslona koji uključuje bežični Apple CarPlay i Android Auto.
Zatim dolazimo do pogonskih sklopova. Možda najvažniji 208 od svih, potpuno električni E-208, dolazi opremljen baterijom od 51 kWh i električnim motorom od 156 KS. Dobar je za oko 400 km dometa prema WLTP-u, standardno uključuje jednofazni punjač od 7,4 kW, dok je trofazni punjač od 11 kW dostupan kao opcija. Baterija se pomoću brzog punjača može napuniti od 20% do 80% za manje od 25 minuta.
Oni koji ne želevoziti strujni model moći će kupiti 208 s motorom s unutarnjim izgaranjem ili u hibridnoj izvedbi. Hibridni modeli imaju 48-voltni sustav uparen s tvrtkinim benzinskim motorima PureTech od 100 KS i 136 KS, dok se ponuda motora s unutarnjim izgaranjem sastoji od 1,2-litrenog 3-cilindraša sa 75 KS i 1,2-litrenog 3-cilindraša sa 100 KS. PureTech 75 ima 5-stupanjski ručni mjenjač dok je PureTech 100 opremljen 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.
Mnoštvo sigurnosnih značajki također dolazi standardno u cijeloj ponudi, uključujući prilagodljivi tempomat, automatsko kočenje u nuždi, aktivno upozorenje o napuštanju voznog traka, nadzor mrtvog kuta i sustav upozoravanja vozača.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....