Svake godine Volkswagen na službeno najveći VW susret kod jezera Wörthersee u Austriji doveze nekoliko zanimljivih konceptnih GTI-a. Iako je ovogodišnji susret otkazan zbog pandemije koronavirusa, Volkswagen je kod vlastite tvornice predstavio konceptni Golf GTE Skylight. Veoma je sličan prošlogodišnjem GTE HyRaceu, no Skylight ima plug-in hibridni pogon.
Za razliku od standardnog Golfa GTE, Skylight je drugačiji zbog nekoliko dizajnerskih dodira, od kojih ćete prvo primijetiti 'Lapiz Blue' i 'Catalina Blue' grafiku na tijelu završenom u bijeloj boji, te 20-inčnim alu naplatcima.
Nadalje, stražnja svijetla koriste bijelu LED tehnologiju, a iznad njih se proteže veći stražnji spojler. Bočni pragovi posuđeni su od Golfa R, a iznad njih ističu se osvijetljene kvake na vratima. Uz to, korištene su dvostruke ispušne cijevi od nehrđajućeg čelika s 3D natpisima.
U unutrašnjosti je korištena hologramska tehnologija, u obliku 'GTE' značke iznad središnjeg zaslona osjetljivog na dodir, koji je također 'osjetljiv na brzinu i ubrzanje'. Sportska sjedala koriste plave presvlake koje se uklapaju s ostalim plavim detaljima kroz kabinu. Izbor boje ima smisla, s obzirom na to da GTE koristi plave, GTI crvene, a GTD crne nijanse.
U prtljažniku je smješten impresivan audio sustav snage od 3110 W – više nego dovoljno za zabavu na otvorenom. Osim toga, kraj njega je ugrađen električni skateboard za zadnje kilometre vašeg putovanja.
Plug-in hibridni pogon nije dodatno dorađivan, Skylight koristi 1,4 TSI motor i osnovni elektromotor, koji u kombinaciji proizvode 245 KS (180 kW) i okretni moment od 400 Nm. Ove brojke isporučuju se na prednje kotače putem šest-brzinskog DSG-a uz pomoć XDS elektroničkog diferencijala. Baterija od 13 kWh omogućuje električni domet od oko 60 kilometara, a tu je i prilagodljivi ovjes koji se može prilagoditi za sportsku ili ugodnu vožnju.
Na projektu je radilo 16 pripravnika, od kojih su troje bili uključeni u prošlogodišnji GTE HyRace. Za prave entuzijaste, GTE Skylight može se vidjeti i uživo u Autostadt tvornici u Wolfsburgu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....