Alfa Romeo je upravo otkrio potpuno novi Tonale, ali marka nije zaboravila na Giuliu i Stelvio koji će vjerojatno dobiti prijeko potreban facelift za još nekoliko godina proizvodnje. Jedna fotografija LED prednjih svjetala koju je na Instagram postavio profil instalfisti nagovještava jedan od nadolazećih modela, iako ne možemo u potpunosti isključiti mogućnost da dolazi od aftermarket tvrtke.
Na slici ne možemo vidjeti cijeli automobil, ali po obrisima prednjeg svjetla možemo zaključiti da pripada Stelviu. Iako je oblik identičan trenutnom modelu, grafika je ažurirana s tri LED jedinice jasno inspirirane onima na manjem Tonaleu.
Zbog vremena objave tako blizu službenoj premijeri Tonalea čini se da sve dolazi iz tvornice Alfa Romea, budući da bi nekom tuneru bilo teško proizvesti dio tako sličan Tonaleovom. Iako u posljednje vrijeme nismo mogli vidjeti ni jednu špijunsku fotografiju zamaskiranog Stelvia, Alfa Romeo bi mogao koristiti tijelo i rasvjetne jedinice trenutnog modela za potrebe testiranja na javnim cestama.
Talijani su inače poznati po svom pametnom korištenju resursa tijekom facelifta, pa sumnjamo da će promjene na Giuliji i Stelviu biti male. Osim redizajnirane LED grafika na svjetlima, modeli bi mogli dobiti malo dotjerani branik inspiriran Tonaleovim, gdje se donji otvori spajaju sa scudetto rešetkom zahvaljujući dodatku crnih obloga.
Alfa Romeo Stelvio je prvi proizvodni SUV marke koji je predstavljen 2016. godine, godinu dana nakon limuzine Giulie. 2019. godine talijanski proizvođač je predstavio prvi facelift za modele s poboljšanim materijalima i više tehnologije, iako je vanjski izgled ostao isti. Od tada je Stelvio dobio Veloce varijantu i nekoliko posebnih izdanja koja pokušavaju privući pažnju kupaca u segmentu kojim dominiraju Nijemci (BMW X3, Audi Q5 i Mercedes-Benz GLC).
Alfa Romeo se obvezao postati potpuno električan do 2027. godine, što znači da Giulia i Stelvio s pogonom s unutarnjim izgaranjem imaju još pet godina prije nego što se ukinu. To je dovoljno vremena za životni ciklus obnovljenog modela, uz ažuriranja stila koje se smatra potrebnim nakon šest i sedam godina na tržištu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....