ErreErre Fuoriserie je predstavio svoj novi retro inspirirani bodykit za Giuliu koji je prvi put prikazan kao koncept sredinom 2022. Gotov komplet je dobio mnogo promjena i na temelju komentara na internetu, jednako je kontroverzan.
Većina bi se složila da je Giulia lijepa limuzina izgledom. Naravno, njen dizajn možda nije savršen, ali je svakako bolji od nekih dizajna kod Mercedesa, Audija, a posebno BMW-a. Unatoč tome, ErreErre Fuoriserie mislio je da će pokušati učiniti Giuliju sličnijom originalu lansiranom prije 61 godinu.
Dizajnerska kuća promijenila je gotovo svaku pojedinačnu ploču karoserije. Stvari počinju na prednjem kraju gdje se nalaze četiri kružna LED svjetla. ErreErre Fuoriserie također je izradio elegantnu novu srebrnu rešetku za limuzinu i promijenio oblik donjih usisnika zraka.
Pogled na strane otkriva da Alfa Romeo sada ima proširene lukove prednjih kotača koji izgledaju previše dramatično i neprofinjeno. Tu je i oštra nova ramena linija koja se proteže od prednjeg dijela haube, preko vrata, pa sve do vrata prtljažnika koja također izgleda previše pretjerano.
ErreErre Fuoriserie također je stvorio nove zaštitne panele i rubove, te ukosio lukove stražnjih kotača, element dizajna koji nije bio prisutan u prošlogodišnjem konceptu. Stvari se straga samo pogoršavaju.
Oblik C-nosača je dotjeran, omogućujući tvrtki da izradi dva spojlera koji se protežu od krova. Vrata prtljažnika također su potpuno nova, a stražnji dio automobila sada je gotovo savršeno okomit s vrlo kutijastim oblikom, što je čudna odluka s obzirom na to da je originalna Giulia imala mnogo suptilnije obline.
Prepoznatljiva stražnja svjetla također privlače pažnju. Možda jedino iskupljujuće obilježje stražnjeg kraja je difuzor i dvije središnje ispušne cijevi koje izgledaju izvrsno.
Unutrašnjost je također renovirana i srećom, čini se da je suptilnija. Ključne promjene uključuju novu smeđu kožu na gornjem dijelu armaturne ploče, pločama vrata i podupiračima sjedala, dok su ostala područja presvučena svijetlo sivom alcantarom.
Također je ugrađen Bilsteinov ovjes, a Giulijin 2,9-litreni twin-turbo V6 (sada proizvodi 562 KS) spojen je s rijetkim ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa. ErreErre Fuoriserie planira napraviti samo 33 jedinice svoje retro Giulije, ali još nije objavio cijene.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....