Renault je objavio slike osvježenog Kadjara. Kao što možete vidjeti sa slika, velikih promjena po pitanju dizajna nema, no zato je značajna novost je ta da će se ispod poklopca naći 1,3-litreni turbobenzinski četverocilindraš TCe razvijen u suradnji s Daimlerom. Riječ je o motoru koji je već dostupan u Scenicu, Capturu i Meganeu, a obećava nisku razinu CO2, što je naravno bitno kada je u pitanju ekologija ali i obračunavanje posebnih poreza. Motor dolazi u verzijama sa 140 KS i 160 KS, a obje su dostupne s ručnim ili automatskim EDC mjenjačem. U Renaultu ističu kako je trajnost motora primarni cilj, pa je tako ovaj agregat prošao kroz testiranja od 40 tisuća sati bez ikakvih problema, što je ekvivalent vožnji od 8 sati dnevno u razdoblju od 14 godina.
Foto: Renault
Promjene su napravljene i na dizelskom agregatu, pa tako 1,5-litreni dCi dizelaš sada broji 115 KS i 260 Nm okretnog momenta, a emisije štetnih plinova pritom su smanjene. Drugi dizelaš u ponudi (1749 kubika) također dobiva više snage, pa tako sada broji 149 KS (20 KS više nego prije) i 340 Nm okretnog momenta. Dolazi uparen s ručnim ili automatskim mjenjačem, kao i prednjim pogonom ili pogonom na sve kotače.
Od vizualnih promjena oni oštrog oka primijetit će širu prednju masku s kromiranim elementima kao i novodizajnirane odbojnike. Pokazivači smjera u LED tehnologiji integrirani su u dnevnim svjetlima, dok su svjetla za maglu dobila novi oblik. U ponudi su i tri nove boje karoserije: Oural zelena, Iron plava i Highland siva, kao i novi naplaci veličine od 17 do 19 cola.
Pogled u unutrašnjost otkriva 7-inčni zaslon R-Link 2 infotainment sustava osjetljiv na dodir i nove prekidače za podešavanje klima uređaja. Sjedala su također nova, a u Renaultu ističu kako će dodatno poboljšati komfor u vožnji, posebno na dužim relacijama. Novi Kadjar javnost će moći vidjeti na salonu automobila u Parizu već idući mjesec.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....