AKTUALNO

OSVJEŽEN LAMBORGHINI AVENTADOR uz dodatak S i s upravljanjem na sve kotače raspolaže sa 740 KS

Prošlo je gotovo šest godina od predstavljanja najsnažnijeg Lamborghinija pod imenom Aventador, pa je za iduću godinu već sprema nasljednik, fino dorađeni Aventador s oznakom
 Lamborghini

S malim, ali značajnim doradama najbolji Lamborghini s oznakom S od iduće godine stiže na tržište. Novosti: bolid iz Sant'Agate sada je još agresivnije dizajniran (koliko je to uopće bilo moguće) s poboljšanim voznim osobinama i s još više konjskih snaga izvučenih iz 6,5-litrenog V12 atmosferca. Ako je Bugatti Chiron čista egzotika u Volkswagen koncernu tada bi se prema dostupnim informacijama i fotografijama moglo kazati kako je talijanska neman u novom ruhu najatraktivnije i najbolje što Volkswagen grupa pušta na cestu.

Foto: Lamborghini

Tako se na vanjskom izgledu primjećuju agresivnije oblikovan prednji kraj, izraženiji prednji spliter, crni difuzor straga koji se može naručiti i izrađen od karbona, dok lukovi stražnjih kotača sada podsjećaju na one kod kultnog Countacha. No osim atraktivnijeg nastupa, dorade su donijele 130 posto bolji prednji downforce od prethodnika dok se stražnji spojler može podešavati u tri pozicije što poboljšava ukupnu aerodinamiku u vožnji od 50 do 400 posto, ovisno o poziciji i brzini. Briljantni atmosferac s 12 cilindara sada raspolaže s 40 KS više (dosad 700 KS) i sa 690 Nm najvećeg okretnog momenta, a motor se sada vrti sve do 8500/min.

Snaga se na sva četiri kotača prenosi putem 7-stupanjskog mjenjača, a zanimljiv je i podatak kako je kompletan ispušni sustav sada 20 posto lakši. Ukupna masa auta tako iznosi 1575 kg koliko je težio i prethodnik, a performanse, očekivano, obaraju s nogu: 2,9 sekundi dostaje za 100 km/h iz stajanja dok najveća brzina iznosi 350 km/h. Prava pravcata zvijer dobila je i novi ESC (elektronski sustav stabilnosti), dok se sada u modu Sport u vožnji čak 90 posto momenta šalje na stražnje kotače.

Za sigurno se zaustavljanje brinu top kočnice izrađene od karbona i keramike dok su na goleme aluminijske naplatke postavljene specijalne Pirelli P Zero gume koje su dizajnirane baš za Aventador S, a koje optimiziraju upravljanje, držanje i ležanje, promjenu trake i kočenje. Nezaobilazni Infotainment predstavlja Apple CarPlay sustav, a tu je i potpuno digitalni TFT zaslon iza upravljača koji pokazuje i telemetriju, vrijeme po krugu, potrošnju, najveću postignutu brzinu... Novi Lamborghini Aventador S već ima poznate i cijene, a one startaju od 281.555 eura bez poreza na tržištima zapadne Europe.

\u0000

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
29. studeni 2024 02:01