Novi koncept C5 Aircross, o kojem smo već pisali, definitivno je vrhunac Citroenovog štanda na Paris Auto Showu, ali francuski brend je domaćin još jedne zanimljive premijere. Citroen C4 i C4 X su prošli kroz redizajn te su dobili nova "lica", udobnija sjedala i novu digitalnu instrument ploču.
Blisko povezani modeli imaju redizajnirani prednji dio s tanjim podijeljenim svjetlima koja su sada drugačije raspoređena. Kromiranih letvica koje su "glumile" maslu i u koje je bio integriran logo marke više nema, a umjesto toga tu je sada veliki novi ovalni logo s dvostrukim chevronom.
Dotjerani odbojnik je "razigraniji" nego prije s manje plastične obloge i "zaštitnom pločom" boje aluminija. Sve ovo potpuno mijenja prednji dio toliko da je, gledajući samo u njega, lako povjerovati da se ne radi o redizajnu već potpuno novom modelu, odnosno, modelima.
Ipak, profil je većim dijelom prenesen sa starog modela, no tu je novi dizajn aluminijskih naplataka.
Stražnji dio C4 izgleda puno "čistije" nego prije, zahvaljujući novim LED stražnjim svjetlima postavljenim ispod integriranog stražnjeg spojlera. S druge strane, duži i aerodinamičniji "rep" modela C4 X ostaje gotovo nepromijenjen. To bi moglo biti povezano s činjenicom da je C4 X debitirao 2022., dvije godine nakon C4.
Promjene u unutrašnjosti ograničene su na nova sjedala Citroen Advanced Comfort s debljom podstavom od pjene i svježu 7-inčnu digitalnu instrument ploču koja se pridružuje 10-inčnom infotainment zaslonu osjetljivom na dodir.
C4 i C4 X još uvijek koriste CMP arhitekturu. Linija pogonskih sklopova uključuje blago hibridne i potpuno električne opcije, s potpuno benzinskom verzijom koja je dostupna na određenim tržištima.
Blage hibridne verzije s 1,2-litrenim motorom razvijaju 100 KS i 136 KS, uz dodatnih 29 KS iz elektromotora ugrađenog u šesterobrzinski automatski mjenjač s dvostrukom spojkom. Benzinska verzija je poznati trocilindrični 1,2-litreni motor sa 130 KS.
Potpuno električni pogonski sklopovi imaju 136 i 156 KS koji se prenose na prednje kotače. Baterija od 50 kWh (bruto) slabije verzije omogućuje doseg od 355 km za C4 i 360 km za C4 X. Snažniji model ima bateriju od 54 kWh za WLTP doseg od 415 odnosno 425 km.
Prerađeni Citroen C4 i C4 X doći će na prodajna mjesta početkom 2025. godine. Cijene će biti objavljene kasnije.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....