U današnje vrijeme platforme poput Amazona postale su velikom broju ljudi mjesta na kojima svakodnevno nabavljaju različite stvari koje ih zanimaju. Većinom je riječ o knjigama, digitalnoj opremi, dodatnoj opremi za automobile i još mnogo toga, ali vrijednosti tih stvari najčešće nisu pretjerano velike. Primjerice, dosad nije bilo uobičajeno kupiti automobil preko Amazona...Međutim, i to se počinje mijenjati. Fiat je upravo objavio suradnju sa Amazonom koja omogućuje kupcima u Italiji kupnju Fiat modela preko ove platforme. U ponudi su Fiat 500, 500 L i Panda, a svi se nude u različitim konfiguracijama baziranim na popularnim izborima kupaca dosad.
Istraživanja Fiata pokazala su da je čak 50 posto kupaca novih automobila spremno kupiti novi auto preko interneta. Ipak, za sad i kupovina i dalje nije u potpunosti pojednostavljena. Naime, kupci naručeni automobil ipak na kraju preuzimaju u sklopu salona u koji odaberu da se isti dostavi...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....