Nakon što je dugogodišnji šef dizajna Gilles Vidal ovog ljeta napustio Renault i vratio se pod okrilje Stellantisa, francuski proizvođač pronašao je njegovu zamjenu i to u liku još jednog bivšeg Peugeotova dizajnera. Od sada će Alexandre Malval voditi Renaultov dizajnerski odjel, drugi po hijerarhiji odmah iza Laurensa van den Ackera, glavnog dizajnera Renault Grupe.
Malval nije nepoznat ni Renaultu ni industriji. Diplomirani dizajner započeo je karijeru upravo u Renaultu 1993. godine, no već nakon tri godine prelazi u Volkswagen, gdje stječe iskustvo u njemačkom pristupu dizajnu. Od 2001. do 2009. radio je za Citroën, a zatim prešao u Peugeot kao menadžer dizajna. U razdoblju od 2012. do 2018. bio je direktor dizajna Citroëna, gdje je potpisao nekoliko ključnih modela koji su brendu donijeli novu prepoznatljivost, a posljednjih godina vodio je Mercedes-Benz International Design Center, čime je stekao globalno iskustvo.
Njegov dolazak u Renault dolazi u trenutku kada se marka nalazi u ključnoj fazi preobrazbe. Modeli poput Rafalea i Scenica E-Tech već su pokazali vidljiv utjecaj Peugeotovog dizajnerskog jezika, što nije čudno s obzirom na Vidalov potpis. No sada bi smjer mogao ponovno evoluirati, možda s dodirom njemačke preciznosti i francuskog šarma koji je Malval razvio u Citroënu i Mercedesu.
Renault tako nastavlja ulagati u snažan dizajnerski identitet, svjestan da je upravo dizajn često prva točka emocionalne povezanosti kupaca s brendom. Iako je prerano govoriti o konkretnim rezultatima, jasno je da će Malval, s više od tri desetljeća iskustva u vodećim europskim markama, odigrati ključnu ulogu u oblikovanju Renaultovih budućih modela.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....