Lakši za 80 kilograma
Premda prvi pogled na automobil nameće dojam da je trojka podvrgnuta tek blagom redizajnu, istina je kako su svi važniji elementi osim mjenjača potpuno novi ili unaprijeđeni. Dimenzije su ostale gotovo identične prethodnom modelu, no međuosovinski razmak je povećan, a smanjena je i ukupna masa za 80 kilograma.
Uz titulu tehnološki najnaprednijeg Audija koji u interijeru nudi ekran osjetljiv na dodir s Google Viewom ili Wi-Fi mrežu, Nijemci su daleko najveću pažnju posvetili lansiranju nove platforme koju će koristiti gotovo sve marke iz Volkswagenove grupacije. Specifičnost nove MBQ platforme je mogućnost individualizacije, što znači da će uz manje modele, na identičnoj platformi nastati kompaktni, ali i poneki SUV modeli.
Glavne karakteristike nove platforme na kojoj će između ostaloga nastati i Golf sedme generacije su smanjenje mase, veća udobnost u vožnji, sigurnost te ekonomičnost. Ponudu motora kada krajem ljeta stigne u Hrvatsku činit će dva benzinca i jedan turbodizelaš. Osnovni benzinac je provjereni 1.4-litreni TFSI motor snage 122 KS, a snažniji 1.8-litreni sa 180 KS. Jedini dizelski predstavnik je dvolitreni motor sa 150 KS i 320 Nm okretnog momenta.
Na nišanu nova A klasa
Do kraja godine ponuda motora će se osjetno podebljati, a najzanimljiviji će svakako biti 1.6-litreni TDI koji že ispuštati manje od 100 grama CO2/km. Audi tvrdi da će potrošnja iznositi manje od četiri litre na prijeđenih 100 km. Cijena novog A3 za hrvatsko tržište još nije definirana, no kada je budu formirali, pogled će zasigurno letiti prema Mercedesovom dvorištu gdje uskoro stiže radikalno unaprijeđena A klasa.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....