Škoda je svojom novom Octavijom i potpuno električnim SUV-om Enyaqom iV napravila ogroman korak, ali čini se kako kompanija nije zaboravila na svoju vodeću limuzinu/karavan – Superb. On ove godine slavi 20. rođendan, a nedavne špijunske fotografije četvrte generacije ukazuju na novi pristup dizajnu.
Češka limuzina i dalje će koristiti MQB modularnu platformu Volkswagen grupe. Međutim, sudeći prema fotografijama testnog automobila, primjećujemo blagi porast duljine i međuosovinskog razmaka. To je vjerojatno kako bi se model dodatno udaljio od Octavije, koja je također narasla u svojoj četvrtoj generaciji.
Unutrašnjost bi također trebala iskoristiti dodatnu duljinu najnovije generacije, kao i stražnji prevjes te krovna linija koja će zauzeti oblik coupea. Bočni profil bit će poboljšan snažnim pojedinačnim linijama ramena duž bokova, a iste je Škodin dizajner Petr Matusinec identificirao kao jedan od ključnih kriterija dizajna. Uz to, očekujemo jednu od najširih Škodinih rešetki ikada.
Ono što će se dogoditi u kabini novog Superba moglo bi se nazvati revolucijom, jer su potvrđene značajke poput interakcije korisnika s kontrolama. Riječ je o kontroverznom području unutar VW Grupe, izazvano mješovitim reakcijama na sučelje Golfa 8. Izvršni direktor Škode, Thomas Schafer, navodi kako će sa Superbom doći do temeljitih revizija: 'Unutrašnjost automobila velik je korak naprijed. Koristit će naš novi korisnički jezik, kojeg će prvo dobiti Superb, a zatim Kodiaq'.
Što se tiče motora, novog Superba će pokretati posljednja generacija motora s unutarnjim izgaranjem VW Grupe – 2,0-litreni benzinski i dizelski motori kompatibilni s Euro 7 pravilima o emisiji štetnih plinova, koji će se uvesti 2025. godine. Tu je i nova plug-in hibridna varijanta, koju je Schafer nedavno potvrdio Auto Expressu.
'Vidjet ćemo neke elemente iz Enyaqa, ali mislimo da moramo ostaviti neke tradicionalne kontrole, ne samo igrati se s najvećim zaslonom u industriji. Ako postoji jedna marka koja bi trebala biti funkcionalna, jasna i laka za korištenje, to smo mi'.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....