Nissan će do 2030. iz prodaje povući sve model s motorima s unutarnji izgaranjem. To je u skladu s ambicijama Renaulta, ali i Forda, Volva kao i cijelog koncerna Stellantis. "Nema povratka", kaže Makoto Uchida, Nissanov izvršni direktor. Jedan od dva električna automobila potvrđena za Europu Nissan će proizvoditi u Sunderlandu u Velikoj Britaniji.
S Leafom, Nissan je bio jedan od pionira električnih automobila, no kasnije je izgubio tu početnu prednost. Danas Leaf tehnološki više nije na razini konkurentskih automobila, ali ni puno modela Ariya nećete sresti na cesti. Nissan je paralelno elektrificirao svoje automobile pa je predstavio zanimljivu i učinkovitu verziju hibridnog pogona.
U ovom slučaju kotače stalno pokreće električni motor, dok benzinski motor daje energiju. Japanski proizvođač naglašava da će njihovi elektrificirani pogoni već na kraju fiskalne godine (kraj ožujka) imati 98% udjela u Europi.
Predstavljajući svoju novu strategiju, Nissan je otkrio i novi koncept 20-23 koji više-manje izravno najavljuje nasljednika Micre. Koncept podsjeća na stvarni mali trkaći automobil, no serijski automobil koji će na ceste stići 2026. vjerojatno će biti puno manje odvažan od koncepta.
Nova Micra, čije ime Nissan još nije potvrdio, dijelit će bazu s novim električnim Renaultom 5. Dizajnerski će se maleni Nissan razlikovati od električne "petice" i implementirati novi Nissanov dizajnerski jezik.
Uchida je istaknuo sve brojniju konkurenciju, posebice onu iz Kine. “Napredovali su puno brže nego što se očekivalo”, kaže Uchida.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....