Legendarni Nissan GT-R proizvodi se od prosinca 2007., i sada je konačno na kraju svojeg puta. Već je povučen s većine tržišta i posljednji će se automobil "odvesti u zalazak sunca" iduće godine. No Nissan sada otkriva da Godzillu ne ukida zato što to želi, već zato što je na to prisiljen.
U intervjuu za magazin Top Gear, šef Nissana Pierre Loing objasnio je zašto GT-R odlazi: "Prodaje se 17 godina i voljeli bismo ga proizvoditi još 17 godina, ali regulatori nam stvaraju probleme!"
Jedinstveni superautomobil je povučen iz Europe u srpnju 2021., kada su uvedeni novi propisi o buci, a do tada je već bio povučen s australskog tržišta jer nije zadovoljio strože propise o zaštiti prilikom bočnog sudara.
Na žalost za obožavatelje ovog kultnog sportskog auta, zamjena nije na vidiku. Kada proizvodnja završi iduće godine, Nissan neće imati drugi automobil koji bi ga zamijenio. Loing je istaknuo da će ostati praznina ukazujući na povijest GT-R-a, ali je i naglasio da su se prekidi u proizvodnji ove linije automobila događali i ranije.
Prošlogodišnji koncept Hyper Force nagovijestio je izglede za potpuno električni R36 sa solid-state baterijama. Početkom 2024., direktor dizajna Nissanova programa Giovanny Arroba najavio je da će sljedeći GT-R biti lansiran do 2030. godine. Nazvao je Hyper Force "hrabrim, ali opipljivim snom koji treba ostvariti do kraja desetljeća."
Stroži zakoni ove su godine u Europi bili su uzrok za ukidanje nekoliko sportskih automobila. Izgubili smo Toyotu GR86, Subaru BRZ, Porsche Boxster i Porsche Cayman zbog strožih zakona o kibernetičkoj sigurnosti. Osim toga, Mazda je umirovila 2,0-litreni motor MX-5, ostavljajući ljubitelje malog kabrioleta samo s manjim 1,5-litrenim motorom.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....