Kada u svom dvorištu imate etablirane crossover modele poput Qashqaija, X-Traila i Jukea, potrebe za eksperimentiranjem ili izmišljanjem tople vode nema. Prema očekivanom ‘copy-paste’ principu, nova generacija Navare preuzela je njihov DNK u svim pogledima, od obiteljskog dizajna, terenskih sposobnosti, sigurnosnih pomagala u vožnji do maksimalnog komfora u kabini.
Za razliku od prijašnjih generacija koje su bile namijenjene prvenstveno terenskim radnim zadacima, novi pick-up debelo izlazi iz okvira svoje namjene. Prema prvim fotografijama, transformacija iz radnog stroja u šminkerski pick-up obavljena je besprijekorno. Po prvi puta Navara je obučena u univerzalnu uniformu za američko, azijsko i europsko tržište. Uz prednja LED svjetla u obliku bumeranga i prepoznatljivu prednju masku, novi pick-up je u potpunosti usklađen s ostatkom game.
Unutrašnjost je temeljito obnovljena s novom armaturnom pločom, udobnijim sjedalima, kvalitetnijim materijalima i brojnim praktičnim pretincima, a kupcima će biti dostupan i Nissan Connect multimedijski sustav koji između ostaloga integrira pametne telefone u kabinu. Letvicu u segmentu pick-upova Navara diže i s novim sigurnosnim pomagalima poput panoramskog Around View Monitora i nagrađivanog sustava za automatsko kočenje (FEB) dok će vozaču na raspolaganju biti još parkirni senzori, kamera za vožnju unatrag, nadzor brzine na nizbrdici, pomoć pri kretanju uzbrdo te regulator brzine.
Važna novost smještena je ispod prednjeg poklopca, a radi se o 2.3 litrenom dCi motoru za kojeg japanci tvrde da je najekonomičniji u klasi te 24 posto učinkovitiji od prethodnika. Dostupan je u dvije verzije, slabiji sa 160 KS te snažniji sa 190 KS kojeg krasi tehnologija dvostrukog turbopunjača. Oba motora dostupna su s pogonom na prednje ili sve kotače kao i sa 6-brzinskim ručnim i 7-brzinskim automatskim mjenjačem.
Službena premijera održat će se idućeg mjeseca na salonu automobila u Frankfurtu, no cijene i datum dolaska na naše tržište još nisu poznati.
Navara u prodaju kreće s jamstvom od pet godina ili 160.000 prijeđenih kilometara.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....