BMW XM je tek drugi samostalni BMW M model i već je dobio vrlo različite reakcije od strane stručnjaka i entuzijasta.
Međutim, te polarizirajuće povratne informacije ne smetaju proizvođaču automobila sa sjedištem u Münchenu, koji ne planira promijeniti svoju strategiju dizajna. BMW, naime, vjeruje da se gotovo svima sviđa kako XM izgleda.
Tijekom intervjua na predstavljanju novog BMW-a Serije 7 i i7 u SAD-u, Oliver Zipse, predsjednik uprave proizvođača automobila, rekao je da novi ekstravagantni dizajnerski jezik kojeg koriste neki od BMW-ovih modela ostaje tu za dodatne nadolazeće proizvode.
Zipse je izjavio da su kontroverzni dizajni dvojca M3/M4 i novog XM-a obavili svoj posao u privlačenju novih kupaca i pomogli rastu tvrtke.
“Ako želite imati moderan dizajn okrenut budućnosti, automatski ćete dobiti kontroverze i naravno, mi to želimo. To ne znači da ga ljudi neće kupiti i naravno, želimo započeti raspravu o tome. Ovdje ima puno rasprava, ali gotovo svima se on sviđa".
Zipse je također otkrio da je nova strategija marke - kontroverzni dizajn koji dovodi više kupaca - razvijena iz analize napravljene nakon Serije 7 E65 generacije koju je dizajnirao Chris Bangle. Iako u početku nije dobro prihvaćen, nadmašio je svog elegantnog prethodnika, Seriju 7 E38.
Pritom u BMW-u vjeruju da je kontroverza učinila svoj posao stavljanjem imena marke u naslove. "Nema lošeg publiciteta, znate".
“Želim kontroverzu. Ako nemamo polemiku, već znam da je prelako. U ranom dizajnu, ako nemate kontroverzi, to je greška koju radite. Iz kontroverze dobivate angažman. Natjerate ljude da razmišljaju o tome i razmišljaju o alternativama.”
Sviđalo se to nama ili ne, BMW-ov novi kontroverzni dizajnerski jezik nije nedostatak već dio planova tvrtke.
Za tradicionalniji pristup, morat ćete odabrati Seriju 3 ili Seriju 5, no egzotičniji proizvodi iz Bavarske uvijek će izgledati drugačije.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....