brzi pad vrijednosti

Nije brzina punjenja ni domet: Ovo je razlog koji bi najviše mogao mučiti vlasnike većine električnih automobila

Zeekr je lansirao ažuriranu verziju modela 001 samo šest mjeseci nakon posljednje promjene modela

Zeekr 001 FR, ilustracija

 Zeekr

Razvoj u industriji električnih vozila toliko je brz da automobili zastarijevaju za nekoliko mjeseci. Direktor i vlasnik proizvođača električnih automobila Nio William Li upozorava da industrija ide naprijed prebrzo jer se neki modeli ozbiljno obnavljaju po dva puta u samo šest mjeseci.

– Ako se stari sustavi ne mogu ažurirati, to će jako naštetiti starim korisnicima, kaže William Li, piše Revija HAK.

Nedavno su vlasnici automobila žestoko kritizirali Zeekr nakon što je proizvođač lansirao ažuriranu verziju vozila 001 samo šest mjeseci nakon posljednje promjene modela. Novi model došao je sa znatno poboljšanim računalima i sustavima pomoći vozaču.

Razvoj je toliko brz da je novi model često zastario nakon samo godinu dana. Nekoliko je problema, prvi, potrošiti, na primjer, 50 tisuća eura na vozilo koje će brzo biti anakrono, a potom i izgubiti veliku količinu novca kada ga prodajete kao rabljeno vozilo.

image

Ekran multimedije, ilustracija

Profimedia

William Li upozorava da automobilska industrija riskira gubitak povjerenja kupaca ako prodaje proizvode koji su tehnološki pregaženi nakon samo nekoliko mjeseci.

– U eri pametnih automobila brza promjena konfiguracije vozila veliki je problem s kojim se industrija suočava. Proizvođači moraju pažljivo razmotriti interese starih kupaca kada lansiraju nove proizvode – rekao je osnivač Nia za Yicai.

William Li vjeruje da bi proizvođači automobila umjesto toga trebali uložiti više u razvoj softvera i dopustiti ažuriranja starim kupcima. Model je to koji Tesla već godinama primjenjuje, kada i stariji modeli dobivaju ažuriranja softvera, do određene granice.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
06. studeni 2024 09:32