Softverska tvrtka The Dawn Project nastavlja svoj ‘rat‘ protiv Tesle. Nakon plaćenog oglasa preko cijele stranice New York Timesa, Dan O‘Dowd, milijarder koji stoji iza projekta The Dawn Project, ovaj je put podigao uloge i na najvećoj medijskoj pozornici - Super Bowlu - brutalno kritizirao Teslin softver za potpuno samostalno upravljanje (FSD).
Reklama od 30 sekundi prikazuje kako se električni automobili zabijaju u lutke veličine djeteta, voze pored zaustavljenog školskog autobusa i udaraju u dječja kolica, dok glas u videu govori da ‘Teslin sustav samoupravljanja ugrožava ljude.‘
Mediji navode da je za reklamu od 30 sekundi plaćeno oko šest milijuna dolara.
Dan O‘Dowd, koji sebe opisuje kao milijardera koji je bogatstvo stekao sam, kaže da ovo nije kraj:
‘Reklama na Super Bowlu bit će popraćena serijom televizijskih i tiskanih reklama koje će pozivati na hitnu akciju u vezi s uvođenjem Teslinog opasnog softvera za samostalnu vožnju na javnim cestama - stoji u priopćenju za javnost The Dawn Projecta.
Na plaćeni oglas u New York Timesu Tesla je reagirala priopćenjem u kojem su optužili O‘Dowda za ‘širenje klevetničkih informacija u javnosti u vezi s mogućnostima Teslinog potpunog samostalnog upravljanja‘, a negativna reklama na Super Bowlu mogla bi uskoro dobiti i sudski epilog.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....