Odabirom žirija od 59 automobilskih novinara iz cijele Europe, četvrta generacija Yarisa laureat je najuglednijeg i najutjecajnijeg izbora automobila na svijetu - izbora za Europski automobil godine.
Ovo je, dakle, drugi put da je model Yaris proglašen Europskim autom godine, 21 godinu nakon što je to pošlo za rukom inovativnoj prvoj generaciji 2000. godine, što je bilo prvi put za Toyotu i drugi put uopće za jedan japanski automobil (Nissan Micra 1993.).
Žiri je pohvalio Yarisovu hibridnu tehnologiju zbog voznih osobina, male emisije i pristupačne cijene – što objašnjava zašto preko 80 posto kupaca Yarisa odabire hibridni pogonski sklop. Yaris je, isto tako, primio pohvale za dizajn, dinamičke performanse i vrhunsku sigurnost.
Povrh toga, žiri Europskog automobila godine posebno je pohvalio Toyotin uspjeh u buđenju strasti kod vozača za snažnim malim automobilima, predstavljanjem GR Yarisa.
Nagrada Europski automobil godine za 2021. dodijeljena je svega nekoliko dana nakon što je Yaris proglašen najprodavanijim automobilom u Europi, po prvi put, što je jasan znak da se europski kupci slažu sa žirijem Europskog automobila godine. Lijepa je to potvrda dobro odrađenog posla i za autora vanjskog dizajna Yarisa, Marija Majdandžića, podrijetlom Čepinca koji je u Toyotu nedavno prešao iz BMW-a.
Matt Harrison, Izvršni potpredsjednik Toyota Motor Europe, je komentirao: "Ovo je velika čast za Toyotu i želim zahvaliti žiriju na priznanju. Želim, osim toga, iskoristiti priliku i odati priznanje našim razvojnim timovima u Europi i Japanu. Ovo je najbolji Yaris ikada i, baš kako je to Akio Toyoda zamislio, već navlači osmjehe na lica naših kupaca", rekao je.
Toyota je tri puta primila nagradu za Europski automobil godine: Yaris je pobijedio 2000., Prius je pobrao lovorike 2005., a novi Yaris je ponovno podigao pobjednički pehar ove godine po čemu je Toyota najuspješnija japanska marka na ovom prestižnom izboru automobila godine.
A, konkurencija nije bila nimalo slabašna, dapače, sve bestseler do bestselera, jedan novi brend te popularni električni modeli. No ovogodišnji je izbor pokazao da sadašnjost te budućnost ne moraju biti nužno "na struju" premda su ranije pobjeđivali i potpuno električni automobili, već da je hibridna tehnologija sasvim u redu te da trkaći pedigre nije teret već prednost...
Lista i bodovi
Toyota Yaris 266 bodova, Fiat 500 EV 240 bodova, Cupra Formentor 239 bodova, Volkswagen ID.3 224 boda, Škoda Octavia 199 bodova, Land Rover Defender 164 boda, Citroen C4 143 boda
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....