U svijetu električnih vozila konkurencija je žestoka, a tvrtke se suočavaju sa značajnim izazovima kako bi opstale na tržištu. No, održavanje na životu nije jednostavno, čak niti kineskim markama koje raspolažu iznimno bogatim resursima.
Nanoviji primjer je Jiyue, kineska marka električnih vozila u djelomičnom vlasništvu Geelyja, matične tvrtke švedskog Volva.
Nekad marka s velikim potencijalom, sada je upala u financijske poteškoće koje su natjerale čelnike kompanije na drastičan potez - prodaju luksuznih automobila po cijeni od 2.500 eura!
Jiyue je ušao na tržište električnih vozila s velikim ambicijama, uključujući lansiranje Jiyue 07, luksuzne limuzine koja je čak osvojila prestižnu nagradu Red Dot za dizajn.
Međutim, unatoč obećavajućem početku, poslovanje tvrtke bilo je pokvareno lošim financijskim upravljanjem i slabom prodajom.
Do danas je Jiyue u Kini prodao samo 14.000 automobila, što je daleko ispod očekivanja, a tvrtka se sada suočava s kritičnim financijskim manjkom od 7 milijardi juana (960 milijuna dolara), navode mediji.
Prema izvješćima kineskih medija, ovu ogromnu prazninu u financijama otkrio je Baidu, jedan od ključnih investitora Jiyuea, tijekom revizije u listopadu. To otkriće potaknulo je Baidu da zaustavi daljnja ulaganja.
Kriza je dovela do nemira među zaposlenicima koji su u prosincu upali u urede tvrtke zbog neisplaćenih plaća i otpremnina.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....