Iako jednoj ili drugoj osobi možda ne znači previše kako netko vozi svoje vozilo, pokazalo se da su ti podaci od velikog interesa za proizvođače automobila. Oni prikupljaju te informacije zajedno s gigabajtima dodatnih osobnih podataka kroz mnoge najnovije modele automobila.
Mnogi proizvođači automobila priznaju koje podatke prikupljaju kroz svoja javna pravila o privatnosti. Znatno je teže razlučiti što točno rade s tim podacima, ali nema sumnje da neki od njih završe u rukama brokera podataka, osiguravajućih društava, vlade i drugih. To je kombinacija podataka koju stranica Privacy4Cars analizira kako bi došla do svojih izvješća o privatnosti vozila.
Samo nekoliko primjera pruža uvid u to koliko duboko sežu neki podaci. Na primjer, vlasnici Forda F-150 trebali bi znati da proizvođač automobila može prikupljati podatke o tome koliko brzo se krećete i kako pritišćete pedale. Ford također čuva podatke o vlasniku uključujući njihovu lokaciju i podatke o vozačkoj dozvoli.
Toyota kaže da može prikupljati informacije poput ponašanja upravljača, ubrzanja, brzine, kočenja i smjera vožnje. Neki modeli čak mogu skenirati vaše lice kada uđete u automobil. Naime, cijelo izvješće Wireda citira Toyotinog glasnogovornika koji je rekao: "Ove podatke ljudi ne mogu čitati, a sve crte lica pohranjuju se samo na vozilu i ne prenose Toyoti". Kažu i da korisnici mogu isključiti prijenos podataka.
Chevrolet prikuplja informacije kao što su lokacija, povijest rute, brzina, status brzine, pa čak i podatke o prozorima. Proizvođač automobila čak može dobiti informacije o tome kako koristite energiju iz svog doma ako ondje punite svoj GM EV. Opet, neki od ovih podataka mogu se činiti potpuno beskorisnim bilo kojem pojedincu, ali nekim korporacijama mogli bi biti neprocjenjivi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....