Motosport je poznat po sigurnosnim automobilima, a sigurnosni automobili moraju biti snažni i brzi. Zašto? Jer se moraju gurati između ‘čopora‘ drugih snažnih automobila. Do danas su ih konvencionalno pokretali benzinski motori, no izgleda da je elektrifikacija pogodila svaku poru automobilske industrije.
Riječ je o prvom potpuno električnom sigurnosnom automobilu BMW-ovog M odjela. Nakon što je debitirao na Red Bull Ringu 15. kolovoza u Austriji, sada je BMW i4 M50 Safety Car predstavljen kao novi sigurnosni automobil za FIM Enel MotoE Svjetsko prvenstvo, kao ‘službeni automobil MotoGP-a‘. Zamijenit će BMW i8 Safety Car, koji je do sada kao vodeći obavljao svoje dužnosti na stazi.
Kao što ime sugerira, novi sigurnosni automobil temelji se na BMW-u i4 M50, čija će proizvodnja početi kasnije ove godine kao prvi potpuno električni automobil M divizije. S električnim motorima na prednjoj i stražnjoj osovini proizvodi ukupno 544 KS (400 kW), a BMW obećava da će biti dostojan M značke.
‘S BMW-om i4 M50 ulazimo u novu eru i predstavljamo svoj prvi M s potpuno električnim pogonom. S prvim M BEV-om postavljamo smjer za budućnost u kojem je kombinacija vozila visokih performansi i elektrifikacije uzbudljiva tema. Pokazujemo da sve što cijenite kod M-a, tipično emocionalno iskustvo vožnje sa sportskim sposobnostima, snaga i dinamika, može biti potpuno električna‘, izjavio je Markus Flasch, generalni direktor BMW M GmbH-a.
‘Iako će proizvodna verzija Gran Coupe s četvero vrata biti lansirana na jesen, naši će obožavatelji njegovu svjetsku premijeru moći doživjeti na trkaćoj stazi ovog ljeta. Za MotoE ne postoji prikladniji sigurnosni automobil od BMW-a i4 M50. Veselimo se premijeri u Spielbergu‘, dodao je Flasch.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....