ZA SVA VREMENA

MUSKOV CYBERTRUCK NA STRUJU JE BUDUĆNOST? U najvećoj državi na svijetu ne misle tako, pa su svoj najpoznatiji terenac Ladu Nivu osvježili za 2020.

 
 Lada

Prošlo je već 42 godine od kada smo prvi put ugledali Ladu Nivu, a ona je i danas još uvijek ista! Ali zato stalno poboljšavana....

Tako su za Nivu koja će na tržišta stizati od iduće godine Rusi pripremili osvježenje i nekoliko novosti, koje se uglavnom tiču praktičnosti i komfora u kabini.

Vanjski izgled, očekivano, nije zaradio nikakve izmjene osim što je najprestižniji model u ponudi - 4×4 Urban, dobio maglenke integrirane u prednji branik.

Lada

I dok na drugom kraju svijeta trenutno pažnju automobilističke javnosti plijeni Muskova Tesla Cybertruck, s druge strane zemaljske kugle, u najvećoj državi planete, auto svijet izgleda potpuno drugačije.

Tesla Cybertruck tamo bi se vjerojatno mogao smatrati travestijom na struju ili zabavom za geekove. Ili za to nisu nikad ni čuli...

U Rusiji i zemljama okruženja, ponajviše se vjeruje prokušanim vrijednostima koje služe svrsi i nisu preskupe, a takvom se smatra upravo čuvena Lada Niva.

Daleko od zapadnih standarda i tokova u autoindustriji, kupci Nive bit će zadovoljni jer će od iduće godine legendarni ruski 4x4 terenac stizati s osvježenom središnjom konzolom s većim otvorima ventilacije te novim zakretnim prekidačima, s bijelom pozadinskom rasvjetom instrumenata te putnim računalom koje pruža više informacija.

Usto, povećan je i pretinac za rukavice a dodana su i dvije 12V utičnice, a za kraj tu su i držači za čaše te više prostora za odlaganje sitnijih predmeta u središnjem tunelu.

Veseli i podatak da su sjedala sada udobnija i s više bočne potpore. Model s trojim vratima dobio je napredniji mehanizam preklapanja prednjih sjedala za lakši pristup stražnjoj klupi koja je dobila dva naslona za glave putnika kao doprinos sigurnosti. Nije šala, Niva dosad to još nije imala!

Nadalje, od iduće godine sama vožnja u Ladi Nivi bit će ugodnija i s manje vibracija te zvukova zahvaljujući novim nosačima motora te boljoj izolaciji prostora.

Ispod poklopca i dalje se nalazi provjereni 1,7-litreni atmosferski 4-cilindarski benzinac od 83 KS i 129 Nm koji je uparen s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem te 4x4 pogonom.

Da, ruski 4x4 svijet terenaca i danas, 2019. djeluje vrlo rustikalno, no konja koji pobjeđuje se ne mijenja, zar ne? Iskusni off-roaderi će znati o čemu je riječ kada se prohodnost na terenu i Lada Niva susretnu u istoj rečenici...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
14. studeni 2024 17:56